I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Studiet er en spesialisering innen coaching og beslutningsprosesser. Hovedfokuset er å motivere og coache på en slik måte at klient opplever det bekvemt og riktig å foreta valg. Det kan være store og små valg, både i privat- og arbeidsliv.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Securitas’ konflikthåndteringskurs styrker evnen til å løse konflikter og bidrar til at ansatte i din bedrift bedre ivaretar egen og andres sikkerhet.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering. Vi er i stadige konflikter, men er det virkeligheten? Jeg har opplevd at store konflikter beror på ulike syn, ulike behov, frykt og ubegrunnede antagelser som skyldes for lite informasjon om de faktiske forholdene.
Vi tilbyr personlig hjelp og veiledning i forhold til temaer relatert til foreldre - barn relasjoner, kommunikasjon og konfliktløsning i forhold til barn og ungdom, utviklings- og reguleringsstøtte, kolikk og gråt hos spedbarn mm.
Er dine ansatte ofte i situasjoner hvor det må sette grenser for mennesker de er i kontakt med på jobb? Vårt kurs tar for seg hvor dine ansatte skal forholde seg i vanskelige situasjoner hvordan de selv kan påvirke utfallet av en potensielt vanskelig situasjon.
Vi tilbyr kurs om herske- og argumentasjonsteknikker. Hersketeknikker kan ødelegge trivsel og arbeidsmiljø - god kommunikasjon er nøkkelen. Har du noen ganger fått høre: «Kjære gode deg, nå vet du nok ikke helt hva du snakker om».
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr nettkurs i debrief - en nødvendighet ved kritiske hendelser. Formålet er at kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og håndterer etterreaksjoner etter kriser eller konfliktfylte og truende situasjoner.
Vi tilbyr nettkurs om håndtering av vold og trusler - forståelse og forebygging. Kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og forholder seg til konfliktfylte og truende situasjoner, for å minske risikoen for å bli utsatt for vold.
Vi tilbyr nettkurs om trygghet i arbeidslivet - hvordan jobbe systematisk med forebygging og håndtering av vold og trusler. Kurset gjennomføres som et digitalt kurs med 2 x 3 timer. En økt med voldsforebygging og en delt økt med risikovurdering og rutineetablering.
Vi tilbyr nettkurs om vanskelige personalsaker - juss og krav til saksbehandlingen. Formålet med kurset er å gjøre deltakerne tryggere på de juridiske spørsmålene som oppstår når man skal håndtere en vanskelig personalsak. Kurset har et løsningsorientert fokus.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, forsvars og pågripelsesteknikker for bedrifter. Målet for kurset er at den enkelte elev skal være i stand til å gjøre vurderinger i forhold til lovlighet og beherske praktisk gjennomføring i bruk av lovlige tvangsmidler.