I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Er dine ansatte ofte i situasjoner hvor det må sette grenser for mennesker de er i kontakt med på jobb? Vårt kurs tar for seg hvor dine ansatte skal forholde seg i vanskelige situasjoner hvordan de selv kan påvirke utfallet av en potensielt vanskelig situasjon.
Vi tilbyr nettbasert fordypningskurs om konfliktløsning og reguleringsstøtte. Hovedfokuset i kurset er på hva du selv kan gjøre for å møte barn på en utviklings- og reguleringsstøttende måte i konfliktsituasjoner din egen hverdag.
Vi tilbyr nettkurs om konflikter i relasjoner med barn og hva du kan gjøre for å løse de! Du kan nå delta på dette kurset hjemme i din egen stue eller på din arbeidsplass.
Vi tilbyr kurs i trassalder - kommunikasjon og konfliktløsning for foreldre. Målsettingen er at du og barnet skal føle trygghet, mestringsfølelse og en økt opplevelse av samarbeid, og at du bedre kan støtte barnets utvikling av emosjonell og sosial kompetanse.
Vi tilbyr kurs i forebygging og håndtering av konflikter. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering. Uenighet og konflikter oppstår fordi vi mennesker er ulike. Håndtert på riktig måte kan konflikter være en kilde til utvikling, læring og tettere relasjoner.
Vi tilbyr kurs i arbeid i trusler og vold på arbeidsplassen Det er mange yrkesgrupper som utsettes for utagerende atferd i løpet av arbeidshverdagen fra bruker, klienter, pårørende eller miljøet rundt.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen som virtuelt klasserom. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakeren på hvordan man håndterer, forebygger og forholder seg til konflikter på arbeidsplassen.