I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon. Selv om vi alle kommuniserer fra fødsel til grav, vet vi jo at alle ikke er like flinke til dette. Å kommunisere godt er heller ikke lett å lære.
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon i prosjekt. Bli mer bevisst på egen kommunikasjon og få begreper å bruke på veien til bedre og mer bevisst kommunikasjon i prosjekter.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling APO3002 (LK06). Dette faget har fokus på tilpasset informasjon og veiledning. Du vil lære mer om ulike kommunikasjonsteknikker, service og samhandling med både kunder, kolleger og andre fagpersoner.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling BUA2006 (LK20). Kommunikasjon og samhandling er et av de tre programfagene på BUA Vg2. Innholdet i dette programfaget er helt nytt, og det er laget i tråd med fagfornyelsen.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling HSE3002 Vg3 (LK06). Dette programfaget er et av de obligatoriske emnene i helsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling TAN3002 (LK06). Dette programfaget tilhører tannhelsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat. Faget tar for seg hvordan man som tannhelsesekretær skal utøve profesjonalitet ovenfor pasienter, pårørende og kollegaer.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling Vg1 HSF1007 (LK20). Dette programfaget handler om møte og samhandling mellom mennesker - uavhengig av kultur, alder og livssituasjoner.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr høgskolekurs om digital kommunikasjon over 2 semester. Gjennom studiet skal du ha tilegnet deg kunnskap og ferdigheter som gjør deg i stand til å forvalte, vedlikeholde og videreutvikle nettsteder.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Vi tilbyr Fagdag Fagforbundet Hordaland - Kommunikasjon. Alle de ulike yrkesgruppene som arbeider i helsesektoren er viktige og er avhengige av hverandre. Om du arbeider som helsefagarbeider, ingeniør eller sekretær så er kommunikasjon og samhandling viktig.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon for eminente team. Formålet er å gjøre kommunikasjonen i et team effektiv og smidig, og forebygge eller bidra til å løse konflikt. På kurset lærer du en velprøvd kommunikasjonsmetode. Vante reaksjoner og fastlåste situasjoner tar nye vendinger med denne metoden.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon med alvorlig syke og deres pårørende. Samtaler med mennesker i krise og sorg kan ofte være utfordrende og vanskelig. Viktig informasjon må utveksles, samtidig som du må etablere helt avgjørende relasjonelle bånd med mennesker i en sårbar og utsatt situasjon.
Vi tilbyr kurs for kontoransatte om kommunikasjon og samhandling på arbeidsplassen. Alle som samhandler med mennesker, vet at god kommunikasjon er viktig for å skape gode relasjoner og godt samarbeid.
Formålet er å bevisstgjøre deltakerne på hva som er god og dårlig kommunikasjon, og sertifisere den enkelte som leder for dette programmet. Deltakerne vil også bli gjort kjent med hva effektiv kommunikasjon er, de vanligste feil som gjøres på området, og hvordan man kan unngå disse.
Vi tilbyr webinar om lærer i hardt vær - kommunikasjon med krevende foreldre. Selv om både skolen og hjemmet ønsker et godt og tillitsfullt samarbeid, kan det likevel oppstå situasjoner som utfordrer oss.
Vi tilbyr kurs om selektiv mutisme - når barnet unngår å snakke. Hvorfor er noen barn tause? Hva er selektiv mutisme? Hva kan gjøres for å hjelpe disse barna? Kurset tar utgangspunkt i forskningen som ligger til grunn for boken: Når barnet unngår å snakke: Selektiv mutisme i barnehage og skole.
Hvilke koder må knekkes for arbeidssøkere? Grunnleggende kommunikasjon for studenter som søker jobb! Kurset i effektive stillingsannonser gir en konkrete verktøykasse som gjør at bedriftens ansatte skriver bedre stillingsannonser.
Vi tilbyr kur i Intervjuteknikk. Effektiv intervjuteknikk som sikrer gode kandidatopplevelser. Kurset i seleksjon og intervjuteknikk tar for seg grunnleggende intervjuteknikk, inkludert jobbanalysen og andre deler av seleksjonsprosessen.
Vi tilbyr kurset Å bygge tillit i digitale intervjuer - Video. Hvordan bygger du tillit i digitale intervjuer? Dette minikurset går gjennom grunnleggende forhold som sikrer at du kan bygge best mulig relasjon med andre i et digitalt intervju.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon i prosjekter. Unngå misforståelser, skap effektivitet og tillit gjennom god kommunikasjon.I dette kurset får du anledning til å se mer helhetlig på temaet kommunikasjon i prosjekter
Vi tilbyr kurs i strukturert kommunikasjon - webinar. Ønsker du å bli flinkere til å strukturere opp tankene dine før du fyrer løs med budskapet ditt? Bli bevisst enkle teknikker som hjelper deg med å bygge opp en logisk tankerekke og struktur, før presentasjonsform og stil er et spørsmål.
Medarbeidersamtaler som lederverktøy! Mange ledere opplever medarbeidersamtaler som et pliktløp, som de må gjennomføre fordi det er en del av lederjobben. Mange utsetter samtalene i det lengste, fordi de har annet å gjøre.