Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
Hvordan har du det på arbeidsplassen din? Mye papirer og overfylt innboks? Bruker du for mye tid på administrative oppgaver? Kontororganisering «Joy at work» vil kunne hjelpe deg til å bli mer effektiv og gi deg tid til å jobbe med de riktige oppgave.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Mestrer du stress mestrer du det aller meste. Lær hvordan! Stress kan signalisere at nå er det “nok”, noe er veldig galt, dette “klarer” du ikke, at du er på tynn is, at noe ikke er til å holde ut – men også at du skal overskride noen grenser, som må til for å komme videre.
Vi tilbyr kurs i suksessfaktorer - hvordan lykkes for bedrifter. Gjennomgang av vinneradferd, kriterier og metoder for å lykkes, og belysning av begrensninger i form av faktiske forhold, vaner og mentale mønstre som gjør at du / bedrift går i ring, blir stående, eller sakker bakut.
Lær det du treng å vite for å brukarteste digitale produkter og tenester - enkelt og effektivt! Ville du turt å lansere eit digitalt produkt utan å teste om koden fungerer? Det er minst like viktig å teste om kunden får til å bruke det.
Vi tilbyr kurs om jobbmestring for flyktninger og innvandrere som webinar. Hva skal til for at flyktninger får en jobb i Norge? Hvilke muligheter eller barrierer er det for innvandrere på arbeidsmarkedet?
Vi tilbyr onlinekurs om GDPR - EUs personvernregler. Innføring i reglene og hva din virksomhet må gjøre for å oppfylle de nye kravene. EUs personvernregler (GDPR) trådte i kraft i Norge i juli 2018.
Vi tilbyr online GDPR-kurs for markedsførere og kommunikatører. GDPR-kurs for deg som jobber som markedsfører eller kommunikatør og ønsker å oppdatere deg på gjeldende regler. Reglene medfører plikter og større ansvar for virksomheter når det gjelder bruk av personopplysninger.
Vi tilbyr online oppdateringskurs i GDPR. EUs personvernregler (GDPR) har vært i kraft i Norge siden sommeren 2018. Reglene har lagt nye plikter og større ansvar på virksomheter når det gjelder bruk av personopplysninger, og feil bruk kan skade virksomhetens omdømme og medføre bøter.
Vi tilbyr HMS-kurs for bedrifter. Forkortelsen HMS sier det meste: Helse, miljø, sikkerhet: å unngå ulykker og skader er både etisk riktig og bedriftsøkonomisk lønnsomt. Kostnadene ved å ikke å ta dette arbeidet på alvor er store og i mange tilfeller kan ikke verdien måles i kroner og øre.
Vi tilbyr kurs i byggherreforskriften som nettkurs. Bli kjent med byggherreforskriften. Dette er et viktig kurs for deg som har en sentral rolle i forhold til Sikkerhet, Helse og Arbeidsmiljø i bygg-og anleggsprosjekter.
Vi tilbyr nettkurs i lederskap og effektive team. I dette e-læringskurset ser vi på prosjekter fra et lederperspektiv og hjelper deg å identifisere og håndtere de aktivitetene som effektivt fremmer prosjektets måloppnåelse.
Vi tilbyr kurs i strukturert kommunikasjon - webinar. Ønsker du å bli flinkere til å strukturere opp tankene dine før du fyrer løs med budskapet ditt? Bli bevisst enkle teknikker som hjelper deg med å bygge opp en logisk tankerekke og struktur, før presentasjonsform og stil er et spørsmål.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening.