Her finner du kurs innen Human Resource Management (HR) og personal temaer som rekruttering og utvalg, kommunikasjon, personlighetsanalyse og intervju. Du vil også finne kurs innen karriere, team, gruppedynamikk og medarbeidersamtale. Finner du ikke kurset du leter etter her, finner du det kanskje i kategorien Ledelse og strategi eller Markedsføring og salg. Ta gjerne kontakt med oss hvis du ønsker at vi skal finne et kurs for deg.
I dette kurset lærer du om hvordan du er skrudd sammen som type. Det er et kurs med en fin blanding av teori og praksis. Du får din personlige Fargerike Teamtype rapport. Skal du fungere i et team er kunnskap om seg selv avgjørende for å forstå andre. Når du forstår de andre, og de andre forstår deg
Bruken av autonome team øker kraftig. Autonome team er avhengig av å raskt finne en arbeidsform som fungerer. Dette kurset hjelper deg som leder andre med å finne nøkkelen til det produktive teamet.
Noen mener vi er omgitt av idioter og psykopater. Vi mener vi er omgitt av ressurser. På Fargerike teamtyper får du kunnskap om de fire fargetypene og deres opphav. Du får din personlige profil og du lærer om dine preferanser og hvordan du kan bruke de som en ressurs i din arbeidshverdag.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Er du arbeidsgiver har du plikt til å gjennomgå opplæring i SHA og HMS-arbeid. Har du som ansatt blitt tildelt HMS-ansvar av din arbeidsgiver skal du ha kunnskap om regelverket. Ved tilsyn vil Arbeidstilsynet etterspørre dokumentasjon for gjennomført kurs.
Vi tilbyr onlinekurs om GDPR - EUs personvernregler. Innføring i reglene og hva din virksomhet må gjøre for å oppfylle de nye kravene. EUs personvernregler (GDPR) trådte i kraft i Norge i juli 2018.
Vi tilbyr online GDPR-kurs for markedsførere og kommunikatører. GDPR-kurs for deg som jobber som markedsfører eller kommunikatør og ønsker å oppdatere deg på gjeldende regler. Reglene medfører plikter og større ansvar for virksomheter når det gjelder bruk av personopplysninger.
Vi tilbyr online oppdateringskurs i GDPR. EUs personvernregler (GDPR) har vært i kraft i Norge siden sommeren 2018. Reglene har lagt nye plikter og større ansvar på virksomheter når det gjelder bruk av personopplysninger, og feil bruk kan skade virksomhetens omdømme og medføre bøter.
Har du vært i et møte hvor du ikke sa fra om noe viktig du hadde på hjertet? Eller kanskje var du uenig i noe, men valgte å tie stille, muligens av frykt for å fremstå som mindre kompetent? Dette kurset gir deg verktøy som hjelper deg med å skape ett miljø hvor det oppleves trygt å si fra.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for bedrifter. Skreddersydd kurs / foredrag som viser kommunikasjonens mangfold og helhet. Du får teknikker, innsikt og kunnskap som bringer deg videre!
Mestrer du stress mestrer du det aller meste. Lær hvordan! Stress kan signalisere at nå er det “nok”, noe er veldig galt, dette “klarer” du ikke, at du er på tynn is, at noe ikke er til å holde ut – men også at du skal overskride noen grenser, som må til for å komme videre.
Vi tilbyr kurs i suksessfaktorer - hvordan lykkes for bedrifter. Gjennomgang av vinneradferd, kriterier og metoder for å lykkes, og belysning av begrensninger i form av faktiske forhold, vaner og mentale mønstre som gjør at du / bedrift går i ring, blir stående, eller sakker bakut.
Vi tilbyr kurs i renholdsøkonomi/-planlegging. Kurs i renholdsøkonomi og renholdsplanlegging tar for seg grunnleggende prinsipper rundt utarbeidelsen av en renholdsplan.
Vi tilbyr foredrag om digitale møter er en del av den nye hverdagen. Det krever noe annet av oss en tradisjonelle møter. I dette kurset går vi igjennom forskjellene og hvordan vi kan ha gode, produktive og inkluderende møter digitalt.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.
Har du noen gang møtt noen du synes det er skikkelig vanskelig å snakke med? Dere er antakelig veldig forskjellige personer. Lær hvordan du tilpasser deg forskjellige personlighetstyper.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening.