Her finner du kurs som hjelper deg med struktur og effektivitet slik rekker det du skal gjøre, og får mer tid til det du har lyst til å gjøre. Du finner spesialiserte kurs for blant annet effektivitet i møter, personlig effektivitet og effektivitet i organisasjoner.
Vi tilbyr onlinekurs om organiser din digitale arbeidshverdag. Samarbeid, organisering, struktur og oversikt - lær hva som skal til for å få en mer effektiv digital arbeidshverdag og hvilke verktøy du kan bruke for å hjelpe deg.
Vi tilbyr en-til-en rådgivning i butikk for bedrifter. Jeg besøker deg i butikken din og vi går sammen gjennom den for å finne forbedringspotensiale og muligheter. I etterkant av besøket oppsummerer jeg funnene i en kort skriftlig rapport.
Webinaret i Outlook og OneNote gir deg oppskriften på bedre kontroll og bedre informasjonsflyt med mindre stress i det daglige arbeidet. Sett av en dag, og gi deg mulighet til å jobbe enda smartere. Gode IT-ferdigheter blir lagt merke til.
Vi tilbyr webinaret i personlig effektivitet. Lær deg å styre arbeidet og få bedre kontroll. Hvordan få utrettet mer, bli mer effektiv og ikke utsette ting. Er innboksen overfylt og hodet opptatt med oppgaver du ikke må glemme?