Yin yoga ved stress - ro og balanse, torsdager



Sted: Oslo, Sentrum
Oslo
Kursadresse: Dronningensgate 23, 0154 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: Torsdager, kl 17:00 - 18:30
Varighet: 13 kvelder
Pris: 3055

Yin yoga ved stress - ro og balanse. Dette er en rolig yogaklasse. I noen av stillingene arbeides det over lengre tid for å tøye dyp muskulatur, bindevev og ledd / leddbånd.

Målsettingen med kurset er at du kan oppnå mer fleksibilitet både i kropp og sinn, og for å kunne gi slipp på fysisk og psykisk stress. Det er også lagt til dynamiske overganger fra stilling til stilling for å styrke kjernemuskulatur. Øvelser er spesielt tilpasset årstiden vi er i for bedre helse og mer energiflyt.
Du får også tips utfra kinesisk medisin (akupunkter mm)

NB! Det er mulig å bli med og betale for resten av kurset. Send email til mediyoga.oslo(at)gmail.com om du vil være med.

Kursstart: 9.januar kl 17-18.30
Kursdatoer: 9., 16., 23., 30.januar, 6., 13., 20., 27.februar, 5., 12.,19., 26.mars, 2.april - 13 ganger

Pris 3055,- for 13 ganger a 90 min, inkl. lån av matte/pledd samt mulighet til å ta igjen tapte timer på parallele kurs, om nødvendig.
Maks 15 deltagere.

Rabatter (summeres ikke):
10% rabatt til deg som er i pengesvake gruppe - student, arbeidsledig, ufør etc.
5% fortsettelsesrabatt om du var med på høstens kursrekke.
Om du kvalifiserer for rabatt - send email til mediyoga.oslo(at)gmail.com for å få en rabatt kode.

Kursholder: Maria Andersen, mediyoga lærer og terapeut, yinyoga lærer, gongyoga lærer, massasjeterapeut, akupressør, antistressterapeut.

Yinyoga baseres på den kinesiske filosofien. Du får tips og råd fra kinesisk medisin (akupunkter, kosthold, meridianer mm.). Øvelser er spesielt tilpasset årstiden vi er i - for bedre helse og mer energiflyt.
.

Målgruppe for kurset

Alle som ønsker kurs i Yin yoga ved stress. Kan hjelpe ved stressrelaternte lidelse, stive muskler, ledd, søvnløshet mm.

Forkunnskaper:
• Ingen krav til forkunnskaper

Kursmateriell

Kursavgiften inkluderer lån av matte / pledd og mulighet til å ta igjen tapte timer, om nødvendig.

Uttalelser

- Jeg liket at i yin yoga er vi lenger i hver stillling, da finner jeg roen og fokus
- For meg med vondt i knær og stive ledd yinyoga er beste yogaform. Jeg føler meg mykere og holder smerter borte
- Anbefales absolutt for "gamle" sportsidrettsuovere for å tøye muksler!
- Jeg har lært å bruke yogisk pust i stressende situasjoner og føler meg roligere.