Slik blir du en bedre leder for IT-support og servicedesk



Kursarrangør: Confex Norge AS
Sted: Bjørvika Konferansesenter
          Oslo, Bjørvika
Kursadresse: Dronning Eufemias gate 6, 0191 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: Ta kontakt for informasjon
Varighet: 2 dager
Pris: 17.995
Neste kurs: 03.06.2020 | Vis alle kursdatoer

Vi tilbyr skreddersydd kurs for ledere på IT-support og servicedesk. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Få tips, råd og verktøy som gjør deg til en bedre leder for dine medarbeidere.

Innhold:
Kurset for deg som har personalansvar for servicedesk, helpdesk, IT-support, brukerstøtte eller annen teknisk kundesupport, og som ønsker å bli en enda bedre leder. En godt drevet servicedesk gjør livet enklere for alle typer virksomheter, og er kontaktpunkt for alt fra reklamasjoner til forespørsler om IT-support. Dette kurset gir deg det du trenger for å synliggjøre servicedeskens verdi i organisasjonen, samt å finne det riktige systemet for samhandling mellom menneske og teknologi.

Læringsutbytte:
• Balansen mellom daglig drift og ledelse
• Tilrettelegging for gode resultater og brukertilfredshet
• Hvordan få frem det beste i den enkelte og i teamet
• Synliggjøring av servicedesken i organisasjonen
• Smart og effektivt arbeid med helpdeskteknologi

Fordeler med kurset:
• Bli bedre på operativ og strategisk ledelse
• Bedret fremtidig samspill mellom menneske og teknologi
• Øk fremtidig ansatt- og kundetilfredshet
• Møt ledere fra ulike bransjer for erfaringsutveksling
• Utvid nettverket

Målgruppe for kurset

Ansatte med personalansvar på servicedesk, helpdesk, IT-support, brukerstøtte eller annen teknisk kundesupport.

Kursmateriell

Kursavgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.