Vi tilbyr webinar om sette opp Planner og OneNote for team-arbeid på nivå 3. Samarbeider dere i team i Teams og ønsker å ta i bruk OneNote for felles informasjon og ha teamets oppgaver i Planner?
På dette kurset lærer du hvordan du kan sette opp Planner og OneNote for optimalt team-arbeid. Alt fra forholdet mellom kanaler og OneNote-inndelinger og sider, til smart bruk av Planner-samlinger med etiketter for vertikale visninger, grupperinger og filtreringer.
Webinaret varer i 1 time og består av 1 økt à 50 min, samt 10 min spørsmålsrunde.
Webinaret kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt kun for din bedrift.
Kursinnhold:
1. Lær hvordan du lager vertikaler med bruk av Etiketter
2. Forstå hvordan kanaler i teamet kan brukes opp mot Planner og OneNote
3. Se hvordan du kan jobbe effektivt med filtrering og gruppering
Detaljert kursinnhold
Sette opp Planner
• En plan for teamet eller en pr kanal
• Bruk av samlinger og etiketter
• Bruk av visninger, filter og gruppering
Sette opp OneNote
• En notatblokk for teamet eller en pr kanal
• Bruk av inndelingsgrupper og inndelinger
• Bruk av sider og undersider
• Legge til ny notatblokk
3 gode grunner til å velge KnowledgeGroup:
• Best practice kursinnhold
• Markedets beste instruktører
• Gratis support
Kursavgiften inkluderer:
• Gratis support i 6 måneder
Undervisningsform:
Du deltar på webinaret via internett på PC / Mac, nettbrett eller mobil. Instruktørens skjerm deles slik at du kan følge gjennomgangen direkte. Lyden får du via din pc eller ved å ringe opp en telefontjeneste med telefonen din.
Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker webinar om sette opp Planner og OneNote for team-arbeid nivå 2.
Forkunnskaper:
• Grunnleggende kjennskap til OneNote og Planner.
Bedriftsinterne kurs:
Webinaret kan også spesialtilpasses og holdes bedriftsinternt kun for din bedrift.