Service og kundebehandlingskurs

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

IT-support og servicedesk ledelse

Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 17.995 kr
Oslo Oslo 2 dager 17.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 17.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 17.995 kr

Key Account Manager

Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager 19.995 kr
Oslo Oslo 23.04.2024 2 dager23.04.2024 19.995 kr
Stavanger Stavanger 2 dager 19.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 19.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Oslo, Oslo 2 dager 14.994 kr
Oslo, Oslo 2 dager 14.995 kr
Trondheim Trondheim 2 dager 14.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Forhandlingsteknikk - Bedrifter/grupper

Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Motivasjon eller Inspirasjon - Bedrifter/grupper

Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Booking av kundemøter - Bedriftsinternt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager Ta kontakt kr

E-læring for både salg, kundesenter, onboarding og kundedialog

Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Ta kontakt kr

Fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1 - bedriftsinternt

Vi tilbyr bedriftsinternt fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1, som holdes av en kvalifisert kursleder. Formålet med fagkurset er å gjøre butikkmedarbeidere i stand til å sikre at kunden får riktig produkt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 timer Avtales kr

Fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven

Vi tilbyr fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven. Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 108 timer 22.500 kr

Fagskole - kontor, salg og serviceledelse

Vi tilbyr fagskole om kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Arendal Arendal 330 timer 800 kr
Bergen Bergen 330 timer 800 kr
Oslo, St. Hanshaugen Oslo, St. Hanshaugen 02.09.2024 325 timer / 21 måneder02.09.2024 Gratis kr
Skien Skien 300 timer Gratis kr
Tromsø Tromsø 02.09.2024 325 timer / 21 måneder02.09.2024 Gratis kr

Kommunikasjon og kunderelasjoner - virtuelt klasserom

Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 16 timer / 2 måneder 5.500 kr

Fagbrev kontor- og administrasjonsfaget - Nett

Vi tilbyr nettstudiet Fagbrev kontor- og administrasjonsfaget. Jobber du med administrativt arbeid, kundeservice eller med regnskap og mangler formell kompetanse? Hvis du har yrkespraksis fra relevant arbeid kan du ta fagbrev kontor- og administrasjonsfaget for praksiskandidater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Fleksibel 20.900 kr

Bolig- og interiørstyling - online

Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 4 uker 3.000 kr

 |  1 2 3 4 5   |  Neste side >>