Vi tilbyr kurs i legendarisk kundeservice. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din bedrift og fokuserer bl.a. på kundekontakt og service, og hvordan man kan motivere seg til å yte forventet service til en hver tid, og i en hver situasjon.
Videre arbeider vi med endringer i rollen som kundeservicearbeider og jobber med det viktige førsteinntrykket både på telefon og over disk.
Når kunne du sist skryte av god service:
Kundeservice-kurset Legendarisk kundeservice lærer ledere og virksomhetens ansikt utad hvordan du konsekvent kan levere ideell service som vil holde på dine interne og eksterne kunder og skape et konkurransefortrinn for din virksomhet.
Verdien av en service-kultur:
Kunder skaper business . Bedrifter som gir god kundeservice, vet at deres medarbeidere og forholdene de bygger med sine kunder er virksomhetens viktigste eiendeler. De bygger en service-kultur, og anerkjenner at kundeservicen starter med hvordan ansatte behandler hverandre internt og hvordan dette tas videre til eksterne kunder. De gir de ansatte mulighet til å ta initiativ, løse problemer og overgå kundens forventninger, noe som resulterer i økt kundeloyalitet, engasjement, innovasjon og salg.
Øk kundelojaliteten:
Tilfredse kunder kommer tilbake for å kjøpe mer og anbefaler virksomheten til sine venner og familie.
Reduser kostnadene for salg:
Å forstå kundens behov og ønsker kan resultere i betydelige besparelser ved å skaffe seg og beholde glade kunder.
Skap henvisninger:
Engasjerte kunder blir dine største fans og genererer veldig god muntlig eller "ordet sprer seg" reklame, spesielt med dagens sosiale medier.
Tilbakemeldinger og innovasjon:
Kunder er din største kilde til tilbakemeldinger for å bidra til forbedringer og generere innovative løsninger for å dekke deres behov.
Gi legendarisk kundeservice:
Vi vet at å levere god kundeservice er viktig for suksessen til virksomheten din, men å skape en service-kultur kan være en utfordring. Vårt Legendarisk kundeservice treningsprogram lærer dine medarbeidere hvordan du konsekvent leverer eksepsjonell service som gjør at du beholder kundene dine og skaper et reell konkurransefortrinn for virksomheten din.
Målgruppe for kurset:
Dette er kurset for deg som jobber med salg, kundeservice, sentralbord eller resepsjon
Kursmateriell:
Kursavgiften inkluderer kursmateriell, lunsj, kaffe / te og frukt