Online academy salg - bedriftstilpasset



Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Nettkurs og nettstudie
Pris: Avtales

Vi tilbyr salg og servicekurs for bedrifter. Vi skreddersyr antall moduler. Vi kan tilpasse modulenes utseende og innhold. Dere får tilgang til ledelsesfunksjoner og lage egne moduler.

Mikromoduler gjør det også mulig å gjennomføre trening rett før en bestemt oppgave, kjent som "Just In Time" prinsippet. Alle disse modulene er evidensbaserte. Det vil si at det ligger forskning og studier bak all den kompetansen du får tilgang til. Modulene passer til alle typer salg. Både B2B og B2C, og alle industrier.

Innhold:
Salgsprosessen - modul 1)
I denne modulen lærer du hva en salgsprosess er, hva den inneholder og hvorfor det er så viktig å følge den.

Rapport (ra-pawr) - modul 2)
I denne modulen lærer du å skape rapport (kjemi) med dine kunder. Rapport kan avgjøre så mye som 70% av salget ditt.

Den røde kunden - modul 3)
I denne modulen lærer du å kjenne igjen en rød kunde og hva som kjennetegner en rød selger. Du lærer å få rapport og selge til kunder med denne adferden.

Den gule kunden - modul 4)
I denne modulen lærer du å kjenne igjen en gul kunde og hva som kjennetenger en gul selger. Du lærer å få rapport og selge til kunder med denne adferden.

Den grønne kunden - modul 5)
I denne modulen lærer du å kjenne igjen en grønn kunde og hva som kjennetenger en grønn selger. Du lærer å få rapport og selge til kunder med denne adferden.

Den blå kunden - modul 6)
I denne modulen lærer du å kjenne igjen en blå kunde og hva som kjennetenger en blå selger. Du lærer å få rapport og selge til kunder med denne adferden.

Møtebooking - modul 7)
I denne modulen lærer du de 4 grunnprinsippene for møtebooking. Du får en grundig sjekkliste slik at du virkelig kan effektivisere denne delen av salget.

Behovsanalyse - modul 8)
I denne modulen lærer du hvorfor det er så viktig å stille spørsmål og hvordan du stiller dem riktig. Du lærer en spørreteknikk som går i dybden.

Argumentasjon - modul 9)
I denne modulen lærer du å presentere dine produkter og tjenester på en måte som gir verdi til dine kunder.

Takle innvendinger - modul 10)
I denne modulen lærer du å takle innvendinger. Du lærer en modell som sikrer at alle innvendinger får de beste forutsetninger for å ende med salg.

Avslutte salget - modul 11)
I denne modulen lærer du hva som skal til for å avslutte salget. Du får fire enkle metoder som sikrer at kunden tar en endelig beslutning.

Profilanalyse tillegg)
En grundig online profilanalyse fra tti success insigths. du får en grundig rapport av din adferd (personlighet) som selger.

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis for gjennomført og bestått kurs

Målgruppe for kurset:
Bedrifter - Passer til alle typer salg, både B2B, og B2C i alle industrier