Markedsførerens digitale verktøykasse



Kursarrangør: Confex Norge AS
Sted: Bjørvika Konferansesenter
          Oslo, Bjørvika
Kursadresse: Dronning Eufemias gate 6, 0191 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: kl 08:30 - 15:30
Varighet: 2 dager
Pris: 14.995
Neste kurs: 12.12.2019 | Vis alle kursdatoer

Vi tilbyr 2-dagers seminar om markedsførerens digitale verktøykasse. Lær mer om content marketing, SoMe, SEO, CRO, Google Ads, e-post, mobil og webanalyse. Få verktøy og metoder som gir markedsføringen et nytt løft!

Kursinnhold:
Vi gir deg kurset med to av Norges fremste eksperter på digital markedsføring som gir deg essensen av hva som rører seg innen digital markedsføring. Sett av to dager til å få med deg praktiske tips og råd om blant annet content marketing, Google Ads, CRO og webanalyse! Lær hvordan din virksomhet kan øke lønnsomheten og inntjeningen gjennom riktig bruk av digital markedsføring. Få verktøy, metoder og inspirasjon for å gi markedsføringen et nytt løft! Meld deg på kurset i dag og få en effektiv innføring i markedsføring på nett. Få innsikt, oversikt og hjelp til å komme i gang!

Læringsutbytte:
• Innholdsmarkedsføring - hvordan skape verdi og relevans for kundene
• E-postmarkedsføring - skriv så det selger
• SEO (søkemotoroptimalisering) - ranger høyt i Google uten å betale for det
• CRO - slik optimaliserer du dine hjemmesider og landingssider
• Google Ads - hvordan få trafikk gjennom riktig tekst og triggerord
• Facebook Ads - hvordan nå ut til dine målgrupper på Facebook
• Webanalyse - hvordan øke trafikk og konverteringstallene

Fordeler med kurset:
• Oppnå bedre digital synlighet i fremtiden
• Lær hvordan du skriver for å engasjere brukerne
• Bli i stand til å optimalisere egne web- og landingssider
• Lær å generere mersalg gjennom aktiviteter og tiltak med fokus på konvertering
• Få innsikt i god webanalyse og hvilke verktøy du kan bruke for å måle effekt


Kursholdere: Kim Nygaard og Lise Fimreite Simensen

Kim Nygaard er Head of Content i kommunikasjonsbyrået Metro Branding, og brenner spesielt for strategisk kommunikasjon som fører til digital synlighet. Tidligere jobbet han i verdens ledende Performance Marketing-byrå - iProspect - som ekspert på søkemotoroptimalisering (SEO). Kim er en entusiastisk foredragsholder, og mottar særdeles gode tilbakemeldinger for sin fremoverlente, morsomme og konkrete læringsform.

Lise Fimreite Simensen er gründer og CEO i Digital Heads AS, der hun bistår norske og utenlandske virksomheter med digital strategi, KPI´er, og markedsaktiviteter på nett og mobil. Hun er spesialist i Performance Marketing, og har jobbet med webanalyse og digital markedsføring i 10 år, hvorav de fleste årene i Google Norge. Lise mottar strålende tilbakemeldinger for sine pedagogiske og inkluderende stil som kursleder.

Målgruppe for kurset

Markedsførere som ønsker økt breddekunnskap i digital markedsføring.

Kursmateriell

Kursavgiften inkluderer servering i pauser og lunsj