Vi tilbyr leder- og medarbeiderutvikling (LO2) for bedrifter. Bli tryggere i lederrollen med gode kommunikasjonsferdigheter. I dette kurset fokuserer vi på hvordan du som leder skal kommunisere tydelig og effektivt med dine medarbeidere i alle situasjoner.
Vi ser blant annet på medarbeider- og utviklingssamtaler, konflikthåndtering og omstilling.
Du lærer om:
• Medarbeidersamtaler, utviklingssamtaler
• Tøffe samtaler
• Din egen lederplattform
• Utarbeidelse av SWOT analyse
• Kontinuerlig forbedringsarbeid
• Omstilling og fornying
• Overslagsmodellen, når en styrke kan bli en svakhet
• Etikk, moral og holdninger
• Om konflikter og konflikthåndtering
Hva du får igjen for kurset:
• Bli tryggere på deg selv i lederrollen
• Få kunnskap om verktøy og metoder for å lykkes med personalsamtaler og de tøffe samtalene
• Få enn økt bevissthet rundt etikk - hvilken moral og hvilke holdninger er det på arbeidsplassen
• Få mer kunnskap om hvordan håndtere konflikter
• Bli kjent med ulike metoder og verktøy om er nyttige i hverdagen
• Bli i stand til å sette opp din egen utviklingsplan
Målgruppe for kurset:
Bedrifter
Kurset passer for:
• Teamledere
• Arbeidsledere / formenn
• Bas
• Gruppeledere / avdelingsledere
• Alle som trenger metoder og verktøy for å møte utfordringer relatert til ledelse