Kundebehandling og service - Bedriftsinternt



Kursarrangør: Arvid Urke
Sted: Hele landet, For bedrifter og offentlige i hele Norge
          
Type:Bedriftsinternt / Større grupper
Undervisningstid: Ta kontakt for avtale
Varighet: 1-2 dager

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Innhold:
Del 1 - Kundebehandling, kvalitet og service
• Kundebehandling
• Total kvalitet
• Kvalitet
• Service
• Sannhetens øyeblikk
• Servicebegrepet
• Serviceheltene
• Kontakt med kunden
• Sense kundens situasjon
• Riktig respons
• Valg av riktig rolle
• Personlig kvalitet

Del 2 - Kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon
• Kommunikasjon
• Atferd
• Holdning
• Samarbeid
• Åpenhet og mot
• Respekt og tillit
• Motivasjon
• Arbeidsglede

Opplegg
Kurset er et opplegg med 1 til 2 dagers varighet etter behov. Det består av vekselvise forelesninger, par øvelser, individuelle øvelser og gruppearbeid.

Målgruppe for kurset:
Alle ledere og medarbeidere i teamet/ organisasjonen.

Deltakerne skal oppleve at positiv serviceholdning smitter over på omverdenen, medarbeiderne, kundene og andre.

Mer informasjon og referanser og evalueringsrapporter gå inn på
arvidurke.no

Vis flere tilsvarende kurs: