ITIL Operational, Support & Analysis



Kursarrangør: Bouvet
Sted: Bouvet-huset
          Oslo, Majorstuen
Kursadresse: Sørkedalsveien 8, 0369 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: Ta kontakt for informasjon
Varighet: 4 dager
Pris: 23.150

Vi tilbyr kurs i ITIL Operational, Support & Analysis. Kurset bygger på de generelle prinsippene som dekkes av ITIL Foundation-kurset.

Dette gjør det mulig for bedriften å innføre Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management og Access Management prosesser samt funksjonene Service desk, Technical Management, IT Operations Management og Application Management.

Den modulbaserte oppbygningen av Intermediate-nivået setter kandidatene i stand til å spesialisere seg innenfor ITIL. Operational Support and Analysis-modulen vil bidra til å gi deg de tekniske kunnskaper og ferdigheter som trengs for detaljert utførelse og implementering av konkrete ITIL-prosesser.

Målgruppe for kurset

Operational Support and Analysis-kurset passer for kandidater innen følgende IT-yrker eller roller: Configuration Manager, IT Operations Manager, Incident Manager, Problem Manager, Availability Manager, Applications Support, Network Support, Network Control and Operation, Database Administrator.

Forkunnskaper:
• Som for de andre Intermediate-modulene er det ingen obligatoriske krav, men to til fire års yrkeserfaring fra IT Service Management er i høyeste grad ønskelig