Hvordan bli kundens støttespiller - nettkurs



Kursarrangør: Regnskap Norge
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 180 dager
Pris: fra 950

Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.

Vi drøfter hvordan vi skal få til en god omstilling med en dreining av tjenestene mot tilleggstjenester. Vi drøfter den enkeltes ansvar for å delta i endringsprosessen og områder for regnskapsnær enkel rådgivning som saksbehandler bør ha fokus på og beherske.

Kursinnhold:
• Hva skjer i regnskapsbransjen
• Den teknologiske utvikling, hvordan påvirkes vi
• Hvilke kompetanse og bemanningsbehov kreves
• Den ansattes ansvar i endringsprosesser
• Hvordan skape ønsket endring?
• Regnskapsnær rådgivning

Undervisningsform:
Nettkurs - streamet forelesning. Fra dagen du kjøper kurset har du 180 dager på deg til å fullføre kurset.

Målgruppe for kurset

Alle ansatte på regnskapskontoret