Google Ads - slik jobber du godt med et byrå - digitalt



Kursarrangør: Videocation
Sted: Nettkurs / Nettstudie
Hele landet
Type:Nettkurs og nettstudie
Undervisningstid: Start når du selv vil
Varighet: 45 minutter
Pris: fra 375

Vi tilbyr digital undervisning om Google Ads - slik jobber du godt med et byrå. Google Ads kan fort være noe dere ikke har kompetanse på internt, og da er det å jobbe sammen med et byrå som spesialiserer seg på Google Ads noe du bør vurdere.



Innhold:
Som i alle samarbeid er det en rekke ting du bør tenke på som påvirker hvor vellykket investeringen vil være. I dette kurset forteller Erik Storm deg det du må vite og tenke på for å jobbe godt med et byrå.

Dette lærer du:
• Hvordan finne og jobbe godt med et byrå på Google Ads
• Hvordan vurdere om dere skal få hjelp til Google Ads
• Ha kontroll på kostnader og eierskap av data
• Fordele oppgaver mellom deg og byrået

Leksjoner:
1. Google Ads - Få hjelp eller gjøre det selv
2. Hvem bør bruke Google Ads
3. Hva kreves for å drifte Google Ads
4. Hvordan finne et byrå for å hjelpe deg med Google Ads
5. Hvor mye koster det å bruke et byrå
6. Hvem eier dataen - du eller byrået
7. Hvem gjør hva på Google Ads
8. Hva må du følge med på selv
9. Oppsummering og veien videre

Kursekspert: Erik Storm

Erik Storm er en digital entusiast og selverklært nerd som hjelper bedrifter med søk (SEM og SEO), samt strategi, rådgivning og analyse i den digitale verden. Storm er eier av Digital Opptur, og jobber med å bygge et moderne digitalt byrå. Han har i mange år hjulpet store og små bedrifter med digitalisering ved hjelp av de riktige grepene og innsats. Storm er glad i å dele kunnskap, spesielt om digital markedsføring, og han er nysgjerrig på hvordan man kan skape gode kampanjer og resultater.

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker digital undervisning om Google Ads - slik jobber du godt med et byrå

Språk:
• Kurset holdes på norsk

Eksamen / sertifisering:
Kursbevis