Digital markedsføring: sporing, analyse og rapportering



Sted: Qross Kurssenter AS
          Oslo, Helsfyr
Kursadresse: Østensjøveien 36, 0667 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: kl 09:00 - 15:00
Varighet: 1 dag
Pris: 6.450
Neste kurs: 05.12.2019 | Vis alle kursdatoer

Vet du hvordan nettsiden din fungerer? Hvordan kundene bruker siden din? Sporing av data, analyse og rapportering er en viktig del av hverdagen for deg som driver en nettside.

Google Analytics, Facebook pixel, Google Tag Manager, Hotjar
  • Kom i gang med Google Analytics.
  • Sporing med Facebook pixel.
  • Introduksjon til Google Tag Manager.
  • Tips til andre analyse-verktøy, blant annet Hotjar (Heatmap tracking).
  • Hvordan rapportere resultater av ulike markedstiltak.
  • Hvordan faktisk bruke dataen man samler til å sette i gang verdifulle tiltak.

Dette kurset er dag 4 av vårt ukeskurs i digital markedsføring.

Målgruppe for kurset

Kurset passer for alle som jobber med et nettsted eller en nettbutikk. Det spiller ingen rolle om det er en blogg, en nettavis, liten/stor nettbutikk eller en abonnementstjeneste: alle kan bruke Google Analytics og Google Tag Manager på sine egne måter.

Kursmateriell

Kursavgiften inkluderer kursdokumentasjon, lunsj, kursbevis og diplom.

Vis flere tilsvarende kurs: