I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Vi tilbyr digitalt kurs om feedback som funker. Formålet med dette kurset er å hjelpe deg å utvikle dine tilbakemeldingsferdigheter, slik at du gir tilbakemeldinger som reduserer angst. Da maksimerer du muligheten for læring og kontinuerlig forbedring hos den enkelte.
Vi tilbyr digitalt kurs i medarbeidersamtalen 2.0 som har nye grep og metoder du kan bruke for å få mer ut av medarbeidersamtalene. Både forberedelser og oppfølging fungerer best når individet tas på alvor og alle forstår at det dreier seg om en medarbeidersamtale - og ikke en ledersamtale.
Hvilke faktorer som skal til for å lykkes med å skape gode medarbeidersamtaler er det sentrale i dette kurset. For å oppnå dette er blant annet tillit mellom arbeidstaker og arbeidsgiver utslagsgivende.
Er du fersk i rollen som leder eller trenger du oppfriskning og fornyet inspirasjon? Å være ny som leder betyr ofte at du skal lede dine tidligere kollegaer, noe som kan by på ekstra utfordringer.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet som webinar! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om medarbeider- og egenutvikling - sertifisering Everything DiSC. Ønsker du å skape mer effektive relasjoner? Øk innsikten og forståelsen for din egen og andres atferd på arbeidsplassen. Du vil forstå og sette pris på personene du samarbeider med på en ny måte.
Vi tilbyr kurset Medarbeidersamtalen 2.0 Noen leder- og medarbeiderverktøy er viktigere enn andre. Medarbeidersamtalen er et slikt verktøy. Til tross for viktighet har dette verktøyet blitt misforstått og dårlig håndtert i Norge, kanskje det mest forsømte lederverktøyet i Norge.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen - avdekke årsaker og forebygge når forventningene til arbeidstaker ikke innfris. Kurset skal gjøre deltakerne tryggere på forberedelse til og systematisering og formalisering av vanskelige samtaler.
Målet med kurset er å gi deg som deltaker innsikt i hvordan du med relativt enkle grep kan snu vanskelige samtaler til gode og konstruktive samtaler. Du vil få kjennskap til klassiske fallgruver og beslutningsfeller, og tips om hvordan du kan unngå dem.
Lær deg prinsippene i disse personlighetstypene og modellen for hvordan dette er bygd opp. Forstå det som ligger bak DISC-testen og bli i stand til å forstå ulike mennesketyper og kommunisere godt med dem.