Business branding med Linkedin



Kursarrangør: Webgruppen
Sted: Webgruppen AS
          Oslo, Sentrum
Kursadresse: Strandgata 19, 0152 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Undervisningstid: Ta kontakt for informasjon
Varighet: 1 dag
Pris: 4.980

Vi tilbyr kurs om business branding med Linkedin. Linkedin kan være en fantastisk kanal for å bygge selskapets omdømme som leverandør og arbeidsgiver. I dette kurset lærer du hvordan.

Etter endt kurs skal du vite hvilke praktiske grep du kan ta for å profilere bedriften effektivt som leverandør og samarbeidspartner på Linkedin.

Program:

1) Business branding - hvorfor og hvordan:
• Hvordan påvirke bedriftens omdømme med Linkedin
• Kanalstrategier og publiseringsplan for Linkedin
• Betalte oppgraderinger og annonseringsmuligheter på Linkedin

2) Firmasiden og nyhetsfeeden:
• Hvordan kan og bør bedriften presentere seg gjennom sin egen Linkedin-side
• Hva er smart bruk av presentasjonssider, multimedia mm.
• Hvordan lage oppdateringer som når fram, engasjerer og skaper det ønskede inntrykket

3) Aktiv nettverking og prospektering:
• Hvordan kan bedriften drive aktiv nettverking på Linkedin
• Bruk av grupper som strategi for bedrifter
• Markedsføringsmuligheter på Linkedin

4) Arbeidsgiver og jobbsøker:
• Hvordan kan Linkedin hjelpe deg å få tak i de beste hodene
• Hvordan gjøre bedriften synlig og attraktiv for jobbsøkere
• Karrièresider og annen spesialfunksjonalitet

5) Videreutvikling og analyse:
• Hvordan legge opp til systematisk forbedring og videreutvikling
• Bruk og tolkning av statistikkverktøyet Linkedin Analyser
• Linkedin som del av mediemiksen på lenger sikt

Målgruppe for kurset:
Alle som ønsker kurs om business branding med Linkedin

Kursmateriell:
Kursavgiften inkluderer kursmateriell og lunsj. Deltagerne må selv ta med laptop til dette kurset.

Kursleder: Hallfridur Johannsdottir

Hallfridur (som til daglig kaller seg Hadda) jobber som prosjektleder digital strategi hos Pipar\TBWA og The Engine, hvor hun jobber med analyse, strategi og valg av markedskanaler for B2B og B2C, samt kundeoppfølging og kommunikasjon. Hun har lang fartstid fra NITO som nettredaktør og sosiale medier-ansvarlig med fokus på markedsføring og profilering på Linkedin. Hun har teknologisk utdannelse fra Universitetet i Reykjavik, og er sertifisert digital markedsfører. Hun er også en engasjert og populær foredragsholder og kursleder.

Vis flere tilsvarende kurs: