Service og kundebehandlingskurs i Vågå

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Salgskurs - bilselger - Nettstudium

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 semestre 38.850 kr

Hvordan lykkes med salg - Online

Hvordan få flere kunder? 5 trinn for å lykkes med salg + lær 2x2 systemet som garantert vil ta salget ditt til nye høyder. 10X Toppselger Workshop er en 2-dagers fullpakket opplevelse. 100% fornøydgaranti i 30 dager

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dag Fra 1.600 kr

Salg, service og sikkerhet - nettbasert

Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet - nettbasert. Du kan oppnå fagbrev i kontor- og administrasjonsmedarbeider, salgsmedarbeider, reiselivsmedarbeider, resepsjonist, vekter. Dersom du vil ta ett av disse fagbrevene, kan det gjøres på flere måter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie

Salgskurs - Digitalt førstegangsmøte - Undervisning via nett

Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 ganger 2980 kr

Servicelederskap - webinar

Vi tilbyr kurs i endringsledelse som webinar. Hva kreves for å være en god leder innen servicenæring, og hvilke sammenhenger er sentralt å arbeide med? I dette kurset får du en gjennomgang av hva som kjennetegner godt servicelederskap og service - profitt - sammenhenger fordelt over 5 filmer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1.099 kr

Forhandlingsteknikk - Bedrifter/grupper

Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Motivasjon eller Inspirasjon - Bedrifter/grupper

Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Booking av kundemøter - Bedriftsinternt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager Ta kontakt kr

E-læring for både salg, kundesenter, onboarding og kundedialog

Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Ta kontakt kr

Fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1 - bedriftsinternt

Vi tilbyr bedriftsinternt fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1, som holdes av en kvalifisert kursleder. Formålet med fagkurset er å gjøre butikkmedarbeidere i stand til å sikre at kunden får riktig produkt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 timer Avtales kr

<< Forrige side  |  1 2 3 4   |  Neste side >>