Service og kundebehandlingskurs i Ski

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Halvdagskurs i kommunikasjon og samarbeid for ansatte

Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 4 time Be om pris kr

Halvdagskurs i salgsteknikk

Å mestre kunsten å selge er en kritisk ferdighet i mange jobber og bransjer. Uansett om du er ny i salgsverdenen, eller en erfaren veteran som ønsker å finpusse ferdighetene dine, tilbyr våre salgsteknikkkurs det du trenger for å lykkes.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Be om pris kr

Fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1 - bedriftsinternt

Vi tilbyr bedriftsinternt fagkurs for medarbeidere i butikk nivå 1, som holdes av en kvalifisert kursleder. Formålet med fagkurset er å gjøre butikkmedarbeidere i stand til å sikre at kunden får riktig produkt.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 timer Avtales kr

Studiekurs i service vision management - Bedriftsinternt

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 8 leksjoner a 3 timer

Forhandlingsteknikk - Bedrifter/grupper

Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Holdninger, verdier og motivasjon - Bedrifter/grupper

I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Motivasjon eller Inspirasjon - Bedrifter/grupper

Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Fremtidens kundeservice - digitalt

Vi tilbyr kurs om fremtidens kundeservice som digital undervisning. Ønsker du å forstå hvilken rolle kundeservice vil ha i fremtiden - både innad i organisasjonen og for kundene dine?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Key Account Manager, kurs i hvordan du lykkes i rollen - digitalt

Vi tilbyr digital kurs i Key Account Manager - kurs i hvordan du lykkes i rollen. Hva gjør de annerledes for å få kundenes oppmerksomhet? I dette kurset lærer du rammeverket og de viktigste verktøyene for å lykkes i KAM-rollen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 14 leksjoner fra 375 kr

Kundebegeistringsledelse, merkevare motivasjon mersalg - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistringsledelse - merkevare, motivasjon og mersalg. People often say motivation doesn’t last. Well, neither does bathing. That’s why we recommend it daily," sa Zig Ziglar.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time fra 375 kr

Kurs i forbrukerkjøpsloven - digitalt

Vi tilbyr kurs om forbrukerkjøpsloven som digital undervisning. Selger din bedrift varer og / eller tjenester direkte til forbruker, bør alle som har kundekontakt få opplæring i forbrukerkjøpsloven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 50 minutter fra 375 kr

Salgskurs - slik får du ja fra flere kunder - digitalt

Vi tilbyr salgskurs - slik får du ja fra flere kunder. Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 75 minutter 18 leksjoner fra 375 kr

Salgskurs og kundebehandling - Kundebegeistring - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs om kundebegeistring. I dette kurset vil du få konkrete råd om hvordan du kan begeistre dine kunder, og dermed selv bli motivert i hverdagen. God kundeservice har ingen fasit.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time og 25 minutter fra 375 kr

Slik får du innflytelse og gjennomslagskraft - digitalt

Vi tilbyr digitalt kurs i slik får du innflytelse og gjennomslagskraft. Dette kurset handler om hvordan du skal få større anerkjennelse, mer respekt og økt innflytelse i virksomheten du jobber i.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 19 leksjoner fra 375 kr

Bolig- og interiørstyling - online

Vi tilbyr bolig- og interiørstylingskurs. Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 4 uker 3.000 kr

Hvordan gi god service - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Kundebehandling i særklasse - bedriftsinternt

Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager Avtales kr

Salgskurs - bilselger - Nettstudium

Vi tilbyr salgskurs for bilselgere der du gjennom et semester lærer om salg, økonomi, etikk, organisasjonslære og mye mer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 semestre 38.850 kr

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>