Service og kundebehandlingskurs i Mosvik

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i overnatting

Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter - til hotell, fjellstue, gjestegård, gårdshotell, turisthytte, mv. Her får du kompetanse på hvordan du kan gjøre tilgjengeligheten og tilretteleggingen slik at alle kan få bedre opplevelser ved opphold i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming i publikumsbygg, uteområder, museer o.l.

Vi tilbyr kurs i Universell utforming gir bedre opplevelser for alle i publikumsbygg, uteområder, museer og utstillinger. Vektlegg mer universell utforming og gi flere besøkende flere og bedre opplevelser!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.590 kr

Universell utforming i reiselivet gir bedre opplevelser for alle

Hvorfor er det viktig med mer universell utforming i reiselivs- og opplevelsesbedrifter? Om du eier, driver eller jobber i en reiseliv- og opplevelsesbedrift eller et spisested, er det sikkert viktig for deg at alle gjestene får gode opplevelser og er fornøyd med oppholdet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 måneder Gratis kr

Universell utforming servicesteder

Universell utforming gir bedre opplevelser for alle på serveringssteder Vektlegg mer universell utforming og få økt markeds- og inntjeningsmuligheter! Her får du forståelse av mange gjesters behov, og hvor viktig dette er for markedsmulighetene til serveringsbedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år 1.290 kr

Veileder for mindre reiselivsbedrifter

Veilederen tar for seg driftsmessige forhold og utfordringer for bygdeturismeverter. Tema er bl.a. driftsrutiner, markedskunnskap og markedsføring, salg/booking, service/vertskapsrollen, kvalitetssikring og økonomi. Kjøp kurset og du kan få tilgang i dag!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 år Fra 3.760 kr

Vertskapsrollen i campingnæringen

Godt vertskap er det viktigste av alt! Vertskapet er avgjørende for hvordan gjestene opplever produktet. Det er viktig at alle som arbeider på campingplassen har tilnærmet lik kunnskap og oppfatning av det å være vertskap og hvordan alle bør utføre en vertskapsrollen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Beregnet kurstid er ca. 3 timer Ta kontakt kr

Halvdagskurs i kommunikasjon og samarbeid for ansatte

Effektiv kommunikasjon og samarbeid er nøkkelen til et vellykket team. Vårt kurs i kommunikasjon og samarbeid gir de ansatte en dypere forståelse av kommunikasjonsdynamikk og lærer dem teknikker for å forbedre samarbeidet på arbeidsplassen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 4 time Be om pris kr

Halvdagskurs i salgsteknikk

Å mestre kunsten å selge er en kritisk ferdighet i mange jobber og bransjer. Uansett om du er ny i salgsverdenen, eller en erfaren veteran som ønsker å finpusse ferdighetene dine, tilbyr våre salgsteknikkkurs det du trenger for å lykkes.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Be om pris kr

Salgskurs - Digitalt førstegangsmøte - Undervisning via nett

Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 ganger 2980 kr

Foredrag om service

Vi tilbyr foredrag om service. Kunsten å møte kunden - Hvordan mestre å møte kunden - Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden - Hvordan skape god kundetilfredshet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Avtales kr

Fagbrev service og administrasjonsmedarbeider intensiv nettstudie

Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 26.08.2024 1 semester (1 kveld pr uke)26.08.2024 20900 kr

Booking av kundemøter - Bedriftsinternt

Jobber du med salg? Vårt bookingkurs er den raskeste veien til økt lønnsomhet for din bedrift. Kurset er gjennomført for mange selskaper i Norden siden 2014. Dette bookingkurset kan brukes som delkurs for alle selgere, konsulenter og rådgivere på alle nivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager Ta kontakt kr

E-læring for både salg, kundesenter, onboarding og kundedialog

Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Ta kontakt kr

Fra service til kundeopplevelse - online

Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 1 time 3.995 kr

Profesjonell kundeservice og klagehåndtering - online

Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 2 dager 14.995 kr

Serviceskolen - online

Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3 timer 6.995 kr

Kommunikasjon og kunderelasjoner - virtuelt klasserom

Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 16 timer / 2 måneder 5.500 kr

<< Forrige side  |  1 2 3 4   |  Neste side >>