Service og kundebehandlingskurs i Kvam

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

ABC i salg - Bedriftsinternt

Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger/markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan gi god service? - Bedriftsinternt

Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd. Du lærer at du må forstå kunden for at du selv skal bli forstått og kunne gi god service. God service defineres av kunden

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Hvordan vinne kampen om oppdragene? - Bedriftsinternt

Kurset er for deg som ikke vil være selger, men som innser at du godt kunne vært litt mer selgende for oppnå mer, både på det personlige plan og når det kommer til forretningsmessige fordeler. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Kundebehandling i særklasse - Bedriftsinternt

Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Verdibasert salg - Bedriftsinternt

Hvilke eksterne drivkrefter påvirker kunden? Hva er de eksterne og interne faktorer som gjør at kunden ønsker eller må å investere i noe? Hvilke strategier har kunden satt opp for å møte disse drivkreftene?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager

Servicetrening - tilpassede kurs for bedrifter

Ingen blir gode av å høre hva de er dårlige på. For å få til positive endringer er det viktig å bevisstgjøre ledere og medarbeidere på hva som er bra og hva den enkelte må gjøre mer av for å bli ennå bedre.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

4mat 5. Kundeservice for bedre resultater - bedriftsinternt

Dette endags seminaret er laget for å gi deltakerne erfaringer i det å dele og undersøke både positiv og negativ kundeservice i forhold til hva forskning forteller om strålende kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag – 6 timer

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Coaching, varehandel/service

Glederskap i varehandel/service. Spesialkurs innen kommunikasjon. Motiverte butikkledere/selgere har energi, glede og tilstedeværelse. Den smittende væremåten og ekte engasjement gir fornøyde kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Key Account Management (30 stp)

Key Account Management fokuserer på hvordan du og bedriften kan ivareta de viktigste og største kundene gjennom å sikre langvarige kundeforhold og mersalg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 40.300 kr

Key Account Management (7,5 stp)

Key Account Management (KAM) ser på hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer som ligger inn under KAM funksjonen, og hvilke systemer og metoder for organisering, planlegging og gjennomføring som KAM benytter for å skape resultater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 10.075 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.100 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.125 kr

Service og kundebehandling

Service og kundebehandling er et kurs som setter fokus på kontormedarbeideren som servicemedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.200 kr

Salg, service og sikkerhet - nettbasert

Fagbrev i butikk, resepsjon, reiseservicefag, vekter, Kontor eller administrasjonmedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie

”Ønske om å lykkes” - Motivasjon for selgere - Bedriftsinternt

Motivasjonen er en hver selgers viktigste drivkraft. Vi hjelper deg til å motivere deg selv og viser deg hvordan du kan bidra til å motivere andre.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Fagbrev i Salgsfaget på nett

Crewpartners fagbrevkurs på nett er tilpasset for deg som er i full jobb. Derfor har vi laget et nettstudie hvor du selv styrer fremdriften. På den måten kan du studere samtidig som du jobber.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 7900 kr

Grunnleggende Business to Business salg - Bedriftsinternt

Salg er et fag, og som på alle andre områder trenger man å lære faget og trene på teknikkene for å bli en god selger. Vi lærer ansatte i salgsrelaterte yrker å selge på en effektiv, overbevisende og profesjonell måte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Grunnleggende butikksalg - Bedriftsinternt

Mange tror at butikksalg er den enkleste formen for salg, men det er feil. For å bli en dyktig butikkselger må man ha forståelse for forbrukeradferd og hva som får forbrukere til å si ja til å kjøpe.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kaos i rotet - Planlegging for selgere - Bedriftsinternt

En viktig faktor for suksess er å ha kontroll og orden på det man driver med. Dette kurset viser deg hvordan du på en ryddig og systematisk måte skal håndtere jobben som selger og få oversikt i kaoset.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kundeservice- Kunsten å gjøre mer enn forventet - Bedriftsinternt

Kundens forventningsnivå avgjør i hvor stor grad kunden er fornøyd med oppfølgingen eller ikke. Vi hjelper deg å avdekke hvilke forventninger kunden har og hvordan du kan overgå forventningene for å yte god kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Salgskurs for håndverkere - Bedriftsinternt

Håndverkere driver også med salg, på tross av at de ofte er hos kunden for å gjøre et praktisk og definert stykke arbeid. Vi lærer håndverkere å forstå hvordan de med enkle salgsteknikker kan bidra til økt oppdragsmengde og mersalg i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Sertifisert bedriftsselger B2B på nett

Nå har du mulighet til å få den unike kunnskapen som vi i årevis har benyttet for å skape de beste selgere. Gjennom Crewpartners nettbaserte sertifiseringskurs for bedriftsselgere vil du få kompetanseheving på toppnivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3990 kr

Ta brodden av møtebooking - Bedriftsinternt

Mange selgere frykter telefonen som verktøy for å skaffe nye kunder. Vi viser deg en effektiv og praktisk måte å håndtere telefonskrekken, samtidig som du booker møter med dine egne kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for bedriftsselgere - Bedriftsinternt

Det å jobbe med bedriftssalg skiller seg klart fra annen type salg da bedriftene har andre grunner for å kjøpe enn feks. privatpersoner. Vi jobber sammen i grupper for å finpusse teknikkene, opptreden og øver med praktiske oppgaver.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for butikkselgere - Bedriftsinternt

Butikksalg kan av mange regnes som den enkleste formen for salg, men det er tull. De beste butikkselgerne gir kunden en opplevelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for håndverkere - Bedriftsinternt

Alle som driver med kundebehandling driver også med salg. Håndverkere har en tendens til å glemme dette og ender opp med å kun utføre den jobben kunden har bedt om.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for tekniske konsulenter - Bedriftsinternt

Tekniske konsulenter er bedriftens ansikt utad. Den måten kunden oppfatter konsulenten er den måten kunden oppfatter bedriften. Det er mange bedrifter som mister oppdrag på grunn av konsulenter som mangler grunnleggende ferdigheter innen kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kurs i samtaleteknikk

Etter kurset skal deltakerne ha en bedre forståelse for kommunikasjonsprosessen og begrensninger i egen oppfatning av andre. I tillegg er målsetningen at man etter kurset skal ha fått en større toleranse og forståelse for andre menneskers handlinger og budskap.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Én dag (09:00 - 15:00) 2.100 kr

Norske Hus Salgsskole

Målet med Salgsskolen er at denne skal sørge for et betydelig forbedret gjennomslag i markedet. Målet er at vi skal oppleves som de beste rådgiverne/selgerne i bransjen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 8.500 kr

Selgerutvikling

Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 5.800 kr

Service og Kundebehandling

Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5.800 kr

 |  1 2 3   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.