Service og kundebehandlingskurs i Eidfjord

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

2-dagers kurs i Serviceledelse

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager

2-dagers kurs i Serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikring

Et dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikring - bed.int

Et dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter"

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter - bed.int

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter"

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar

Et generelt dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar - bedr. int

Et generelt dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar

Viktig del av serviceledelse: legge til rette for at fronmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar - bedriftsinternt

Viktig del av serviceledelse: legge til rette for at fronmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Kokk og servitør - fagbrev

Har du lang erfaring fra kjøkken og med servering på serveringssteder, men mangler formell kompetanse? - Da kan fagbrev i kokk- og servitørfaget være noe for deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 09.02.2017 108 timer09.02.2017 21.500 kr

Kontor og administrasjon - fagbrev

Har du lang kontorfagligerfaring fra offentlige virksomheter, biblioteker, service- og informasjonssentre eller private bedrifter, men mangler formell kompetanse? - Da er fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget noe for deg!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 20.09.2017 27 kvelder20.09.2017 21.500 kr

Renholdsoperatør - fagbrev

Har du lang erfaring fra renholdsbransjen? Hvorfor ikke ta fagbrev som renholdsoperatør? - Et fagbrev gir gir trygghet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 12.09.2017 108 timer12.09.2017 21.500 kr

Salgsfaget - fagbrev

Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? - Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 20.09.2017 27 kvelder20.09.2017 21.500 kr

Service, kundebehandling og salg - bedriftskurs

Vi tilbyr kurs innen service, kundebehandling og salg for bedrifter. Innholdet i kurset vil i så stor grad som mulig være lagt opp mot den arbeidssituasjon som preger hverdagen til deltakerne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen Avtales kr

Salgskurs - Tenk om salg er skikkelig gøy

Utstrakt digitalisering, færre kontaktpunkt og sosiale media som ryktespreder nr 1, fører til at alle må møte kunden på en engasjert og imøtekommende måte. Det kan bli dyrt å ikke ha et bevisst forhold til hvordan gode kundeopplevelser blir skapt!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 4.000 kr

Service i biblioteket

Vi tilbyr servicekurs for biblioteksansatte. Kurset skal gi kompetanse i å gi riktig service til alle som besøker biblioteket. Et kurs om å gi brukerne et godt tilbud samtidig som du, som biblioteksansatt, må kunne håndtere utfordrende situasjoner og kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag 2.100 kr

Servicekurs for førstelinjetjenesten

Vi tilbyr servicekurs for førstelinjetjenesten. Formålet er at deltakerne skal få innsikt i kritiske faktorer i organisering av service og hva som skaper gode opplevelser. Deltakerne skal få trening i gode prosedyrer i møtet med brukere / kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag 2.100 kr

Bedriftsinternt kurs - Service og kundebehandling

Salg-service og kundebehandling butikk starter vi på Elverum (og Hamar Ved behov) kveldsundervisning i teoridelen til salg, service og kundebehandling. Utdanningen Vil gå over 2 semestre og eksamen vil bli desember eller juni.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 11900 kr

Fagbrev i Salg, service og kundebehandling.- Butikkfaget

Hos oss kan du ta teoridelen til fagbrev, butikkfaget og reiseliv, pr nettstudium og jobbe når det passer inn i din timeplan.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 14.600 kr

Service kurs - Frontlinjeservice i offentlige virksomheter

Vi holder interne service og kundebehandling kurs for frontlinjepersonellet. De som møter kunden og samarbeidspartnere først! De som arbeider med frontservice er organisasjonens ansikt utad - lett å glemme?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kurs i samtaleteknikk

Etter kurset skal deltakerne ha en bedre forståelse for kommunikasjonsprosessen og begrensninger i egen oppfatning av andre. I tillegg er målsetningen at man etter kurset skal ha fått en større toleranse og forståelse for andre menneskers handlinger og budskap.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Én dag (09:00 - 15:00) 2.100 kr

Norske Hus Salgsskole

Målet med Salgsskolen er at denne skal sørge for et betydelig forbedret gjennomslag i markedet. Målet er at vi skal oppleves som de beste rådgiverne/selgerne i bransjen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 8.500 kr

Selgerutvikling

Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 5.800 kr

Service og Kundebehandling

Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5.800 kr

”Ønske om å lykkes” - Motivasjon for selgere - Bedriftsinternt

Motivasjonen er en hver selgers viktigste drivkraft. Vi hjelper deg til å motivere deg selv og viser deg hvordan du kan bidra til å motivere andre.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Fagbrev i Salgsfaget på nett

Crewpartners fagbrevkurs på nett er tilpasset for deg som er i full jobb. Derfor har vi laget et nettstudie hvor du selv styrer fremdriften. På den måten kan du studere samtidig som du jobber.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 7900 kr

Grunnleggende Business to Business salg - Bedriftsinternt

Salg er et fag, og som på alle andre områder trenger man å lære faget og trene på teknikkene for å bli en god selger. Vi lærer ansatte i salgsrelaterte yrker å selge på en effektiv, overbevisende og profesjonell måte.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Grunnleggende butikksalg - Bedriftsinternt

Mange tror at butikksalg er den enkleste formen for salg, men det er feil. For å bli en dyktig butikkselger må man ha forståelse for forbrukeradferd og hva som får forbrukere til å si ja til å kjøpe.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kaos i rotet - Planlegging for selgere - Bedriftsinternt

En viktig faktor for suksess er å ha kontroll og orden på det man driver med. Dette kurset viser deg hvordan du på en ryddig og systematisk måte skal håndtere jobben som selger og få oversikt i kaoset.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kundeservice- Kunsten å gjøre mer enn forventet - Bedriftsinternt

Kundens forventningsnivå avgjør i hvor stor grad kunden er fornøyd med oppfølgingen eller ikke. Vi hjelper deg å avdekke hvilke forventninger kunden har og hvordan du kan overgå forventningene for å yte god kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Salgskurs for håndverkere - Bedriftsinternt

Håndverkere driver også med salg, på tross av at de ofte er hos kunden for å gjøre et praktisk og definert stykke arbeid. Vi lærer håndverkere å forstå hvordan de med enkle salgsteknikker kan bidra til økt oppdragsmengde og mersalg i bedriften.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Sertifisert bedriftsselger B2B på nett

Nå har du mulighet til å få den unike kunnskapen som vi i årevis har benyttet for å skape de beste selgere. Gjennom Crewpartners nettbaserte sertifiseringskurs for bedriftsselgere vil du få kompetanseheving på toppnivå.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 3990 kr

Ta brodden av møtebooking - Bedriftsinternt

Mange selgere frykter telefonen som verktøy for å skaffe nye kunder. Vi viser deg en effektiv og praktisk måte å håndtere telefonskrekken, samtidig som du booker møter med dine egne kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for bedriftsselgere - Bedriftsinternt

Det å jobbe med bedriftssalg skiller seg klart fra annen type salg da bedriftene har andre grunner for å kjøpe enn feks. privatpersoner. Vi jobber sammen i grupper for å finpusse teknikkene, opptreden og øver med praktiske oppgaver.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for butikkselgere - Bedriftsinternt

Butikksalg kan av mange regnes som den enkleste formen for salg, men det er tull. De beste butikkselgerne gir kunden en opplevelse.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for håndverkere - Bedriftsinternt

Alle som driver med kundebehandling driver også med salg. Håndverkere har en tendens til å glemme dette og ender opp med å kun utføre den jobben kunden har bedt om.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Utvikling for tekniske konsulenter - Bedriftsinternt

Tekniske konsulenter er bedriftens ansikt utad. Den måten kunden oppfatter konsulenten er den måten kunden oppfatter bedriften. Det er mange bedrifter som mister oppdrag på grunn av konsulenter som mangler grunnleggende ferdigheter innen kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.