Service og kundebehandlingskurs i Bergen

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Kontor og administrasjon - fagbrev

Har du lang kontorfagligerfaring fra offentlige virksomheter, biblioteker, service- og informasjonssentre eller private bedrifter, men mangler formell kompetanse? - Da er fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget noe for deg!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 20.09.2017 27 kvelder20.09.2017 21.500 kr

Renholdsoperatør - fagbrev

Har du lang erfaring fra renholdsbransjen? Hvorfor ikke ta fagbrev som renholdsoperatør? - Et fagbrev gir gir trygghet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 12.09.2017 108 timer12.09.2017 21.500 kr

Salgsfaget - fagbrev

Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? - Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 20.09.2017 27 kvelder20.09.2017 21.500 kr

2-dagers kurs i Serviceledelse

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager

2-dagers kurs i Serviceledelse - bedriftsinternt

AVOS Samhandling tilbyr 2 dagers kurs i "Serviceledelse".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 2 dager

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikring

Et dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & kundebehandling i bank og forsikring - bed.int

Et dagsseminar i ”Den gode service og kundebehandling" i bank og forsikringsbransjen".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter"

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service & menneskebehandling overfor pasienter - bed.int

AVOS Samhandling tilbyr kurs i ”Den gode service og menneskebehandling overfor pasienter"

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar

Et generelt dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Den gode service og kundebehandling - dagsseminar - bedr. int

Et generelt dagsseminar i "Den gode service og kundebehandling".

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar

Viktig del av serviceledelse: legge til rette for at fronmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Serviceledelse - dagsseminar - bedriftsinternt

Viktig del av serviceledelse: legge til rette for at fronmedarbeiderne skal kunne yte en best mulig service og kundebehandling.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag

Service i biblioteket

Vi tilbyr servicekurs for biblioteksansatte. Kurset skal gi kompetanse i å gi riktig service til alle som besøker biblioteket. Et kurs om å gi brukerne et godt tilbud samtidig som du, som biblioteksansatt, må kunne håndtere utfordrende situasjoner og kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag 2.100 kr

Servicekurs for førstelinjetjenesten

Vi tilbyr servicekurs for førstelinjetjenesten. Formålet er at deltakerne skal få innsikt i kritiske faktorer i organisering av service og hva som skaper gode opplevelser. Deltakerne skal få trening i gode prosedyrer i møtet med brukere / kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 1 dag 2.100 kr

Service, kundebehandling og salg - bedriftskurs

Vi tilbyr kurs innen service, kundebehandling og salg for bedrifter. Innholdet i kurset vil i så stor grad som mulig være lagt opp mot den arbeidssituasjon som preger hverdagen til deltakerne.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen Avtales kr

Salgskurs - Tenk om salg er skikkelig gøy

Utstrakt digitalisering, færre kontaktpunkt og sosiale media som ryktespreder nr 1, fører til at alle må møte kunden på en engasjert og imøtekommende måte. Det kan bli dyrt å ikke ha et bevisst forhold til hvordan gode kundeopplevelser blir skapt!

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 4.000 kr

Salgskurs i Bergen: Bli en bedre selger på 3 timer!

Istedenfor at du skal prøve og feile på hva som fungerer innen salg, vil dette vise deg veien til hva som skal til for at kunder handler av akkurat deg. Følger du rådene fra kurset, vil du bli en av de beste selgerne landet.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Bergen Bergen 30.03.2017 3 timer30.03.2017 1.299 kr

Coaching, varehandel/service

Glederskap i varehandel/service. Spesialkurs innen kommunikasjon. Motiverte butikkledere/selgere har energi, glede og tilstedeværelse. Den smittende væremåten og ekte engasjement gir fornøyde kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Studiekurs i service vision management - Bedriftsinternt

Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 8 leksjoner a 3 timer

 |  1 2 3 4   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.