Service og kundebehandlingskurs i Åsnes

I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.

Kurs i butikksalg

Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kurs i møtebooking

Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 -2 dager

Salgskurs

Vi tilbyr salgskurs med varighet fra én dag til samarbeidsavtaler over flere år.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Skreddersydde foredrag innen salg

Vi tilbyr skreddersydde foredrag innen salg og berører temaer som motivasjon, inspirasjon, utvikling av servicekonsepter, organisasjonsutvikling, lederutvikling, salg for utdannede selgere og ikke-selgere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Kundebehandling og service - Bedriftsinternt

Etter kurset skal hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Hvor viktig det er med god kommunikasjon, atferd, holdning, samarbeid og motivasjon - for å kunne gi bedre personlig service, intern service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kundestyrt kvalitetsutvikling - Bedriftsinternt

Etter samlingen skal deltakerne være i stand til å jobbe systematisk for å heve servicekvalitet og personlig kvalitet i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kvalitetsskolen - Bedriftsinternt

Kvalitetsskolen, egner seg godt i forbindelse med utvikling av servicekultur, kvalitetskultur og forankring/etablering av nye kjerneverdier og helsefremmende kultur i organisasjonen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5 dager

Servicekurs - Bedriftsinternt

Hver deltaker skal ha en dypere forståelse av service, kundebehandling og kvalitet. Forstå betydningen av kommunikasjon, holdning, atferd, samarbeid og motivasjon for å gi bedre personlig service, internt service og ekstern service.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1-2 dager

Kurs i samtaleteknikk

Etter kurset skal deltakerne ha en bedre forståelse for kommunikasjonsprosessen og begrensninger i egen oppfatning av andre. I tillegg er målsetningen at man etter kurset skal ha fått en større toleranse og forståelse for andre menneskers handlinger og budskap.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet Én dag (09:00 - 15:00) 2.100 kr

Norske Hus Salgsskole

Målet med Salgsskolen er at denne skal sørge for et betydelig forbedret gjennomslag i markedet. Målet er at vi skal oppleves som de beste rådgiverne/selgerne i bransjen.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 8.500 kr

Selgerutvikling

Kurset har som målsetning at man som selger bedre skal kunne tilpasse seg sine kunders personlighet og derved oppnå ønskede beslutninger raskere.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 2 dager 5.800 kr

Service og Kundebehandling

Bedrifter og ansatte i de fleste bransjer har store utfordringer når det gjelder service og kundebehandling, og det er nødvendig å jevnlig sette disse viktige begrepene på dagsorden.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 5.800 kr

Drift og oppfølging

Drift og oppfølging er et av programfagene ved studiet Service og samferdsel Vg1, men kan også bestilles separat. Kurset passer deg som ønsker å ta videregående utdanning innen et av følgende fagområder: butikk, kontor, resepsjon, reiseliv, vekteryrket, transport og logistikk, eller IKT-drift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 8.400 kr

Kommunikasjon og service for service og samferdsel Vg1

Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og service for service og samferdsel Vg1. Kommunikasjon og service er et av tre programfag ved studiet Service og samferdsel Vg1, men kan også gjennomføres separat.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 mnd på å gje... 8.400 kr

Planlegging for Service og samferdsel Vg1

Kurset Planlegging, er et fagrettet kurs i studiet Service og samferdsel Vg1. Planlegging dreier seg om å utarbeide og vurdere viktige beslutningsgrunnlag for etablering og utvikling av små virksomheter, produkter og tjenester.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 8.400 kr

Salg service og sikkerhet Vg2

Vi tilbyr kurs i salg service og sikkerhet Vg2. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til mange spennende yrker.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 18 måneder på å... 37.700 kr

Salg, service og sikkerhet Vg2, programfag

Vi tilbyr kurs i salg, service og sikkerhet Vg2, programfag. Utdanningen gir deg økt kunnskap om kundebehandling, markedsføring, økonomi og sikkerhet, og åpner dørene til spennende yrker. Dette er andre året i utdanningsløpet for deg som har fellesfagene fra før.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 19.900 kr

Service og kundebehandling

Vi tilbyr kurs i service og kundebehandling. Kurset gir en innføring i servicebegrepet og hva god service innebærer ut mot en ekstern kunde, og internt mellom kolleger.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 6 måneder på å ... 6.950 kr

Service og samferdsel Vg1

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 18 måneder på å... 43.800 kr

Service og samferdsel Vg1, programfag

Dette er utgangspunktet for deg som ønsker en yrkesfaglig utdanning innen service og samferdsel, og som har fellesfagene fra før. Med denne utdanningen kan du bygge på til fagbrev som reiselivsmedarbeider, salgsmedarbeider, kontor- og administrasjonsmedarbeider, logistikkoperatør eller yrkessjåfør.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 22.200 kr

Servicelederskolen

Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Utdanningen gir deg kunnskaper og holdninger som gjør deg i stand til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt som leder i en servicebedrift.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie Du kan bruke inntil 12 måneder på å... 27.100 kr

Salg, service og sikkerhet - nettbasert

Fagbrev i butikk, resepsjon, reiseservicefag, vekter, Kontor eller administrasjonmedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie

Coaching, varehandel/service

Glederskap i varehandel/service. Spesialkurs innen kommunikasjon. Motiverte butikkledere/selgere har energi, glede og tilstedeværelse. Den smittende væremåten og ekte engasjement gir fornøyde kunder.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

4mat 5. Kundeservice for bedre resultater - bedriftsinternt

Dette endags seminaret er laget for å gi deltakerne erfaringer i det å dele og undersøke både positiv og negativ kundeservice i forhold til hva forskning forteller om strålende kundeservice.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet 1 dag – 6 timer

Salg og kundebehandling - Bedriftsinternt

Si det så det selger! Har du noen gang lagt merke til mennesker som på forbløffende måte får gjennomslag for sine ideer og tanker ved salg, forhandlinger og konfliktsituasjoner?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Service - Foredrag

Kunsten å møte kunden! Hvordan mestre å møte kunden? Hvordan mestre å skape gode opplevelser for kunden? Hvordan skape god kundetilfredshet?

Sted Neste kurs Varighet Pris
Hele landet Hele landet

Key Account Management (30 stp)

Key Account Management fokuserer på hvordan du og bedriften kan ivareta de viktigste og største kundene gjennom å sikre langvarige kundeforhold og mersalg.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 40.300 kr

Key Account Management (7,5 stp)

Key Account Management (KAM) ser på hvilke arbeidsoppgaver og utfordringer som ligger inn under KAM funksjonen, og hvilke systemer og metoder for organisering, planlegging og gjennomføring som KAM benytter for å skape resultater.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 10.075 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.125 kr

Service og kommunikasjon

Service og kommunikasjon tar for seg servicebegrepet og knytter det til den ansatte som servicemedarbeider. Mellommenneskelige relasjoner og kommunikasjon står sentralt, sammen med møteledelse og forhandlings- og presentasjonsteknikk.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.100 kr

Service og kundebehandling

Service og kundebehandling er et kurs som setter fokus på kontormedarbeideren som servicemedarbeider.

Sted Neste kurs Varighet Pris
Nettkurs / nettstudie Nettkurs / nettstudie 18 måneder 4.200 kr

 |  1 2 3   |  Neste side >>

Om Kursagenten.no

Kursagenten er Norges største formidlingstjeneste for kurs. Søk blant alle typer kurs for bedrifter og privatpersoner.

Kundeservice

Finner du ikke kurset du er på jakt etter?
Kontakt oss gjerne så kan vi hjelpe deg.

Annonsere kurs?

Vil du ha flere kursdeltakere?
Da er vi her til a hjelpe deg.

Vi du vite mer hvordan vi kan hjelpe deg og ditt firma?

©Kursagenten AS
Orgnr 984 246 595 MVA
Fekjan 13, 1394 Nesbru
Tlf: 417 65 300

Vi tar ikke ansvar for innhold som tilhører våre medlemmer. Dette gjelder kursoppføringer, artikler og eksterne lenker.