Vi tilbyr kurs i mentaltrening for bedrifter. Alt er enklere når du kjenner og mestrer deg selv bedre. Overbevisning, innstilling og tankemønster KAN snus til noe positivt og fruktbart. Men – mental trening alene er ikke nok! Nye innarbeidede tankemønstre faller som korthus hvis det ikke forankres
Vi tilbyr nettkurs i farmakologi, legemiddellære for terapeuter og behandlere. På kurset lærer du å forstå hvilke symptomer og plager din pasient / klient har som kommer som en bivirkning av dennes legemiddelbruk.
Vi tilbyr studiet innføring i naturmedisin som nettkurs. Studiet utgjør del 1 på Heilpraktikerutdannelsen. Etter å ha fullført Innføring i naturmedisin er du kvalifisert til å begynne på heilpraktikerutdannelsen del 2.
I dette kurset lærer du om hvordan du er skrudd sammen som type. Det er et kurs med en fin blanding av teori og praksis. Du får din personlige Fargerike Teamtype rapport. Skal du fungere i et team er kunnskap om seg selv avgjørende for å forstå andre. Når du forstår de andre, og de andre forstår deg
Gjennom samtaler og bevisstgjørende NLP-øvelser vil du få aha-opplevelser om hvordan du tenker og handler. Du vil bli mer bevisst hvem du er og alle ressursene du har, og slik få styrket din selvfølelse. Du vil få et verktøy som hjelper deg til å takle de utfordringene hverdagen byr på.
Hemmeligheten for å nå våre mål ligger i å få underbevisstheten til styre vårt bevisste sinn mot målet. Ved å bruke enkle teknikker for å endre tankemønstre og aktivere begge hjernehalvdeler, mangedobler vi muligheten for å nå våre mål.
"I værekraft" Fordypning er i utgangspunktet retreatet for deg som allerede er noe kjent med mindfulness, meditasjon eller annen avspenning og oppmerksomhetstrening fra før. Vi skal til Paleochora som er en liten by med ekte gresk sjel!
Sign up for an exclusive one-to-one course with Lars Olav. 8 sessions with lectures, workshops, personalised work, proper integration and follow-up session to ensure your progress. Your growth is guaranteed.
Om man opplever noe eller mye av dette så vil det som regel være slitsomt, krevende og frustrerende for barnet selv, for ansatte og andre barn i barnehage og skole. Og for mange voksne vil det bidra til usikkerhet i forhold til hva de skal gjøre i situasjonene, og i relasjonen med barnet.