Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr grunnleggende kurs i avtalerett. Du får innføring i forarbeidet til avtaleinngåelse, forhandlingsteknikk og viktige juridiske fallgruver for å begrense risiko. Kjenner du til beste praksis i avtaleforhandlinger, og de seneste dommene som påvirker avtaleretten?
Vi tilbyr kurs om Excel for selgere som onlinekurs. Dette er et skreddersydd Excel-kurs for deg som jobber med salg. Kurset er spesialtilpasset for å sikre at du får det beste læringsutbytte nettopp for dine arbeidsoppgaver og utfordringer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk. Forhandlingsteknikk handler om metoder og verktøy som gjør deg bedre rustet til å oppnå målet du har satt deg for forhandlingene. En ting er sikkert – de aller fleste av oss kan bli bedre på å forhandle!
Vi tilbyr kurs om fra service til kundeopplevelse som onlinekurs. Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.
Vi tilbyr kurs om IT-support og servicedesk ledelse. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse. Gjennom god serviceledelse kan du forbedre resultater og øke brukertilfredshet.
Vi tilbyr kurs om Key Account Manager. Få innføring i hvordan du kan legge opp gode forhandlinger og hva som motiverer ulike kundetyper. Ta lederrollen i KAM-teamet og styrk din forretningsforståelse.
Vi tilbyr kurs om praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse som onlinekurs. Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk med videoopptak. Suksesskurset innen presentasjonsteknikk. Få praktisk trening på hvordan du engasjerer tilhørerne og fremstår som en trygg og profesjonell formidler.
Vi tilbyr kurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.
Vi tilbyr kurs om retorikk. Ønsker du å overbevise og nå frem med ditt budskap? Lær deg hvordan du kan bygge opp et budskap, bruke kroppsspråket til din fordel og håndtere stress når du skal holde en presentasjon.
Vi tilbyr kurs om serviceskolen som onlinekurs. Med dette kurset får du innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i møte med andre mennesker, enten du skal oppnå et bra møte, selge, informere, behandle mennesker fysisk eller behandle en klagesak.
Vi tilbyr kurs i digital markedsføring. Kurset som lærer deg hvordan du kan utnytte din nettløsning optimalt og øke antall konverteringer med Episerver og andre verktøy. Du vil etter kurset kunne bruke Episerver som et viktig verktøy for å bygge merkevare og øke konverteringer.
Vi tilbyr seminar om e-handel for B2B. B2B salg er annerledes. Du vet det: vi vet det - derfor inviterer vi til et gratis seminar om vellykket B2B ehandel, der vi går inn på de unike utfordringene innenfor B2B e-handel.
Kunnskap om kalkulasjon og prissetting er grunnleggende og avgjørende for lønnsomhet og overlevelse for enhver bedrift. Kurset gir kunnskap om hvordan du kan beregne priser på et opphold eller arrangementer, slik at du oppnår lønnsomhet og tjener penger på det du tilbyr.
Reiseleder er et av kursene på Reiselivsskolen. Kurset gir en praktisk innføring i de fleste oppgavene reiseledere kommer bort i og inneholder mange gode råd og tips for deg som vil bli reiseleder. Reiseledere sørger for at kundene får en god reise. De leder aktiviteter og utflukter, fo
Hvis du har planer for reiselivssatsing i eller ved vernede områder, bør du ta dette nettkurset. Det skal gjøre deg i stand til å utarbeide en egen forretningsplan for en reiselivssatsing.
Kursets gir kunskap om fotografi og fotoets muligheter under reiser, enten det er ferie eller i yrkesmessig sammenheng.
Kurset har navnet Reiselivsjournalist, fordi vi har fokus på reiser, reiseopplevelser og reiseliv. Likevel kan kurset også brukes innenfor andre fagfelt. De journalistiske prinsippene er de samme.
Reiselivsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli Reiselivsmedarbeider.
Resepsjonsfaget er utviklet for voksne mennesker som vil ta fagbrev som praksiskandidat og bli resepsjonist.
Tilgjengelighet og gode opplevelser er viktige for alle i reiselivs- og opplevelsesbedrifter. Innføringskurset i universell utforming gir reiselivs- og opplevelsesbedrifter kompetanse til: kvalitetsheving, økt markedspotensial, økt konkurransekraft, bærekraftig utvikling og gode opplevelser.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk. Forhandlinger er verktøyet man bruker for å oppnå det man ønsker fra de personer / bedrifter som er i stand til å oppfylle ønsket. En viktig del av forhandlinger er drøftelser og forberedelser som finner sted før det inngås en avtale.
Vi tilbyr kurs om hvordan håndtere nervøsitet. Dette er et innføringskurs i presentasjonsteknikk. Du vil få hjelp og trening i å håndtere usikkerhet og spenninger, samtidig som du vil lære grunnleggende teknikker for å holde en god presentasjon.
Vi tilbyr individuell coaching i presentasjonsteknikk. Coachen vil være tilstede blant tilhørerne, og observere hva som fungerer bra, og hva som kan fungere bedre i forhold til innhold og din personlige framføring.
Vi tilbyr kurs om praktisk retorikk for viderekomne. I næringslivet er god kommunikasjons en avgjørende suksessfaktor. Kunsten å overbevise og engasjere er alltid en etterspurt kompetanse. En kompetanse som stadig må fornyes og utfordres.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om retorikk for kvinner. Opplever du i visse sammenhenger at det er vanskelig for deg å ta ordet? Ønsker du å kommunisere tydeligere, bli tryggere og få større gjennomslag for dine ideer? På kurset lærer du deg grunnleggende presentasjonsteknikk.
Vi tilbyr grunnkurs i retorikk. Dette kurset gir deg en innføring i de klassiske retoriske virkemidlene for å vite hvordan du kan spisse og forenkle ditt budskap, styrke din gjennomslagskraft og øke din troverdighet.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du lang erfaring innen kontor, administrasjon, eller service og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.
Vi tilbyr fagskole om kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.
Vi tilbyr introduksjonskurs i salg som virtuelt klasserom. Dette kurset kan du melde deg på uansett hvor du bor i Norge. Kurset er er i virtuelt klasserom, så du trenger en pc med lyd / kamera og et stabilt internett. Kurset er for deg som har liten eller ingen erfaring fra før innen salg.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr kurs om MoTo presentasjonsteknikk. Trenger du å bli tryggere til å stå foran en forsamling å holde en presentasjon? På dette kurset trener vi på hvordan du skal fremstå trygg og engasjert med grunnleggende presentasjonsteknikk og tips til å beherske nervøsitet og kroppsspråk.
Vi tilbyr kurs om nyansatt i varehandel del 1 som virtuelt klasserom. Er du ny, eller en mer erfaren butikkansatt som ønsker å utvikle deg innenfor handel- og salgsarbeid men ikke jobbet så lenge at du kan ta fagbrevet som praksiskandidat enda? Da er dette kurset for deg.
Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Vi tilbyr opplæring for deg som ønsker å ta fagbrev i reservedelsfaget. Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.
Vi tilbyr nettkurs til fagbrev i salgsfaget. Dette kurset kombinerer nettundervisning med klasseromsundervisning, en modell med stor suksess. Du får den grunnleggende undervisningen på nett. Når det nærmer seg eksamen, blir det undervisning med eksamenstrening i klasserom, på kveldstid.
Vi tilbyr nettkurs til fagbrev i salgsfaget. Praksis gir dere et godt utgangspunkt. Som praksiskandidater har dere allerede mye erfaring. Husk at dere allerede kan mye. Dette kurset er bygget opp på en slik måte at dere får testet deres kunnskaper, og læreboken vil gi ny kunnskap.
Vi tilbyr nettkurs i salgsfaget - kombinert med 2,5 dagers samling. Kursene er delt inn i 5 moduler - 4 av dem er fagspesifikke, mens den siste lærer deg å skrive en god oppgave.
Bli bedre til å påvirke og overbevise! Lær tydelig og effektiv kommunikasjon. Vi har fokus på praktisk trening av dine kommunikasjons- ferdigheter, og jobber innenfor trygge rammer med vekt på dine styrker og fremheving av disse.
Bli tydeligere og mer effektiv i din kommunikasjon! Dette er et dagskurs med mye praktisk trening, bevisstgjøring og refleksjon av bedriftens interne kommunikasjonsferdigheter.
Vi tilbyr dagskurs i presentasjonsteknikk og bruk av storytelling. Her lærer du: Hvordan få frem et tydelig og overbevisende budskap? Hvordan oppnå kontakt med tilhørerne? Hvordan forklare fagspråk og komplekse temaer/begreper på en forståelig måte?
Vi tilbyr dagskurs i presentasjonsteknikk, storytelling og pitching. Her lærer du: 5 trinn for tydelig og effektiv presentasjon. 7 varianter av storytelling. Struktur på en kort og effektiv pitch.
Vi tilbyr en engasjerende foredragsforestilling med skuespiller Torunn Meyer i hele Norge. Få gjennomslag for ditt budskap! Torunn brenner for at du skal kommunisere tydelig og effektivt for å oppnå det du ønsker.
To dagers kurs i presentasjonsteknikk med videreutvikling i storytelling, stemmebruk og pitching, med skuespiller Torunn Meyer Bli enda bedre til å overbevise og påvirke!
Jeg skreddersyr gjerne kurs med kortere eller lengre varighet eller foredrag i presentasjonsteknikk og formidling, storytelling, pitching eller kommunikasjon og kroppsspråk til din bedrift.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert e-handler som onlinekurs. I utdanningen Sertifisert E-handler Grunnleggende, lærer du hvordan du starter din egen e-handel, hva du bør tenke på og hvordan du får virksomheten din i gang.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert Key Account Manager som onlinekurs. Key Account Manager er utdanningen for deg som ønsker å utvikle deg i ditt salgsarbeid og jobbe som Key Account Manager hvor du har ansvar for bedriftens nøkkelkunder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert kommunikator som onlinekurs. Er det på tide for deg å bli en skarp kommunikator? Utdanningen vil gi deg det grunnleggende innen kommunikasjon og gjøre deg skarp på å lage ulike kommunikasjonsplaner og strategier for å drive kommunikativt arbeid.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert resepsjonist som onlinekurs. Vil du bli den beste resepsjonisten på markedet? Eller er du allerede en, men ønsker å finjustere kunnskapen din?
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.