Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
På dette kurset lærer du hvordan du kan fremme bedriftens identitet gjennom bevisste og strategiske valg av farger, materialer, møbler og innredning.
Ønsker du å forbedre dine salgsresultater? Bli bedre på å markedsføre deg selv og ditt varemerke? Dette er fagsamlingen for deg som ønsker å bli bedre til å selge Personlig Trener timer, til å bevare kundene dine, til å markedsføre deg smartere og til å lede kundene på en bedre måte!
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
77% mener feilansettelser handler om at den ansatte ikke har ferdigheter og egenskaper de ga utrykk for på intervjuet. Videre sier 68% at feilansettelser handler om at den ansatte ikke har en personlighet som fungerer i relasjon med øvrige ansatte.
Vi tilbyr kurs om profesjonell presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen med kurset er at du lærer å lage gode presentasjoner og holder de profesjonelt for et publikum. Kurset tar for seg det å presentere i store forsamlinger, på møterom og via Teams.
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Vi tilbyr kurs om adferdsbasert salg for bedrifter. Dette er et salgskurs hvor fokuset er å tilpasse vår kommunikasjon og adferd slik at vi er i stand til å selge til alle typer kunder, ikke bare de som vi naturlig kobler med.
Vi tilbyr webinar om fremtidens B2B-salg - er selskapet forberedt. Fremtiden er her allerede og den stiller helt andre krav til salgsorganisasjonen. Det tradisjonelle produkt- og løsningssalget er i ferd med å dø ut.