Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende personer i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kjennskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For den som vil lære mer om mulighetene rundt skjemaer og automasjoner i eMarketeer og hvordan dette kan benyttes mot SuperOffice. Kurset er beregnet for personer med kunnskap til eMarketeer fra tidligere bruk.
For alle som skal benytte eMarketeer til å sende ut nyhetsbrev til eksisterende kunder i SuperOffice. Kurset er beregnet både for den typiske markedsansvarlige i bedriften, men også for de som skal sende ut nyhetsbrev fra tid til annen.
Kurset vil motivere og inspirere til å ta i bruk SuperOffice CRM. Nye brukere vil komme raskt i gang etter dette kurset og en eksisterende bruker vil se nye muligheter med bruk av løsningen. Resultatet vil bli bedre utnyttelse av CRM.
Dette kurset har som formål å ta i bruk informasjonen som ligger lagret i CRM systemet. Fokus vil være på funksjonene utvalg og dashbord.
Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
CRM Administratorkurset er beregnet for personer som har rollen som administrator/superbruker i bedriften, men passer også for IT-personell som skal drifte og forstå mulighetene i SuperOffice.
Gir ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og tilpasninger av deres Serviceløsning. Man får en dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Vi tilbyr kurs om å ta ordet for bedrifter. Mikrofonen som står der og venter på deg foran en forsamling som skal høre hva du har å si - det mest skremmende på jord, for noen. Å ta ordet i en forsamling er skremmende for veldig mange.
I dette kurset lærer du om vilkårene for når en kjøper kan angre på et kjøp.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Med dette kurset kan alle bli gode retorikere. Du lærer effektive teknikker for å forberede og fremføre innlegg og presentasjoner. Og vi ser på noen teknikker for å håndtere nervøsitet.
Vi tilbyr kurs i mediehåndtering, PR og forholdet til media for bedrifter. Mediedekning kan man ikke bestille eller kreve. Det krever målrettet innsats. Profesjonell mediekontakt og mediehåndtering er viktig for alle virksomheter. Og det er et håndverk vi kan!
Vi tilbyr kurs i praktisk medietrening foran kamera for bedrifter eller online. Dette grunnleggende kurset lærer deg å gjøre et godt inntrykk i media og å få fram gode og riktige budskap i intervjuer. Medietreningen hjelper deg til å framstå som troverdig og profesjonell i alle typer intervjuer.
Kurset gir økt kunnskap om service vision management, både i eksisterende bedrifter og ved nye virksomheter.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev salgsmedarbeider som nettstudie. Salgsmedarbeiderkurset er for deg som jobber med salg, service og kundebehandling. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven. Du lærer om kundebehandling, salg og markedsføring av produkter og tjenester.
Vi tilbyr intensivkurs til fagbrev som service og administrasjonsmedarbeider som nettstudie. Service- og administrasjonsfaget er for deg som jobber med service og kontoradministrative oppgaver i privat eller offentlig sektor. Kurset gir deg teorien (vg3) som du må ha før du kan avlegge fagprøven.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du lang erfaring innen kontor, administrasjon, eller service og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.
Vi tilbyr introduksjonskurs i salg som virtuelt klasserom. Dette kurset kan du melde deg på uansett hvor du bor i Norge. Kurset er er i virtuelt klasserom, så du trenger en pc med lyd / kamera og et stabilt internett. Kurset er for deg som har liten eller ingen erfaring fra før innen salg.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr kurs om nyansatt i varehandel del 1 som virtuelt klasserom. Er du ny, eller en mer erfaren butikkansatt som ønsker å utvikle deg innenfor handel- og salgsarbeid men ikke jobbet så lenge at du kan ta fagbrevet som praksiskandidat enda? Da er dette kurset for deg.
Vi tilbyr bedriftsinterne kurs i salg. Målet med min salgstrening er å profesjonalisere salgsarbeidet, heve salgskompetansen og dermed få en økt vekst.
Velkommen til et unikt treningsprogram innen personlig utvikling! Dette er mitt mest solgte kurs, som har som mål å bidra til at du blir den beste utgaven av deg selv.
Dette er mitt grunnkurs, som har som mål å bidra til at du blir den beste utgaven av deg selv. Du vil lære å prioritere det viktigste først, planlegge og ta kontroll over egen tid slik at du når dine viktigste mål både på jobb og privat.