Her finner du kurs innen markedsføring og salg. Alle bedrifter er avhengige av å kommunisere best mulig med sine kunder. Gjennom salgskurs, kurs i forhandlingsteknikk, presentasjonsteknikk, mediekontakt og PR kan du skaffe deg kompetansen du trenger for å nå ut til dine kunder på en effektiv måte. Du finner også kurs innen relasjonsbygging, CRM og kundebehandlingssystemer som hjelper deg å bygge og bevare gode kundeforhold. Hvis du ikke finner kurset du leter etter, oppfordrer vi deg til å ta kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Å utarbeide en full verktøykasse med argumenter. Argumenter som tar for seg de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, som tilpasses ulike målgrupper og situasjoner. Etter seminaret skal deltakerne være tryggere, bedre forberedt og være i stand til å skape bedre salgsresultater.
Er du nysgjerrig på om retorikk kan være noe for deg eller andre i din bedrift? Den beste måten å finne det ut på er å delta på grunnkurs i retorikk. Her treffer du andre i samme situasjon, utveksler erfaringer og lærer nyttige og konkrete verktøy som du kan ta med deg og bruke i din daglige jobb.
Utarbeide en full verktøykasse med svar på aktuelle motargumenter. Svar som tar for seg alle motargumenter vedrørende de ulike produktene og tjenestene som selskapet tilbyr, og tilpasser dem til ulike målgrupper og situasjoner.
Mange bedrifter er på jakt etter kompetansehevende kurs for sine ansatte. Ofte er de usikre på hva de skal lete etter, eller hvilken type kurs som passer best. Salgskurs, kurs i presentasjonsteknikk, forhandlinger, forhandlingsteknikk eller kurs i argumentasjon?
På seminaret får deltakerne en oversikt og innføring i retorikkens syv grunnsteiner. Viktigheten av å gjennomføre en detaljert analyse av situasjonen, formulering av et tydelig budskap samt bredde og dybde på argumentasjonen.
Vi tilbyr kurs om ABC i salg for bedrifter. Målet for kurset er å gi deltakerne grunnleggende salgsforståelse slik at de kan fungere godt i sin rolle som selger / markedsfører. Selger skal etter kurset ha god forståelse for salgs- og kjøpsprosessen og de verktøy og muligheter de har for å vinne.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i be your own business - om gründerskap, pitching og nettverksbygging. Som mangeårig gründer og en av ildsjelene i Gründerarena Jæren, har Synneva stor kunnskap om hva som skal til for å lykkes som gründer.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Evnen til å skape gode løsninger som alle parter er fornøyde med, blir viktigere og viktigere. Daglig møter vi konflikter og situasjoner der partene står langt fra hverandre. Motstridende interesser er til stede i hverdagen vår på mange plan.
Vi tilbyr kurs i hvordan gi god service for bedrifter. Ved hjelp av enkle verktøy vil du lære både og håndtere deg selv og kunden i vanskelige situasjoner. Du vil lære å bringe ro til samtalen og sikre at kunden er fornøyd.
Vi tilbyr kurs i hvordan vinne kampen om oppdragene for bedrifter. Dette er et kompetansegivende kurs om rådgivende salg, salg av løsninger og konkurransetenking. Dette kurset vil hjelpe deg til å vinne de oppdragene du ønsker.
Vi tilbyr kurs i kundebehandling i særklasse for bedrifter. Kurset har som mål å bevisstgjøre medarbeiderne deres holdninger og signaler i kommunikasjonen med kunden, og lærer deg knepene for å få fornøyde og imponerte kunder.
Vi tilbyr kurs i nettverksbygging og merkevaren «deg» for bedrifter. Nettverk er alt. Spesielt med min bakgrunn, har jeg all grunn til å si det! sa motstandsmannen Gunnar Sønsteby. I hans tilfelle betød nettverk forskjellen på liv og død.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk 1:1 med personlig hjelp til taler, foredrag og presentasjoner for bedrifter. Står du foran en viktig presentasjon, et avgjørende innsalg eller et møte der alt hviler på dine skuldre.
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk - kunsten å formidle for bedrifter. Hva er oppskriften på en god og engasjerende presentasjon? Hvordan gjør du budskapet ditt spisset og relevant? Hvordan får du mottakerne til å huske og lære? Og hvordan takler du nervøsiteten?
Vi tilbyr kurs i sosiale medier for bedrifter - identitet, kommunikasjon og nettverksbygging. Utnytter du det enorme potensiale vi har i sosiale medier maksimalt? Hvor strukturert bruker du LinkedIn og Facebook?
Vi tilbyr kurs i storytelling for bedrifter. Siden tidenes morgen har vi skapt felles forståelse og mening gjennom å fortelle historier. Kultur, kunnskap, erfaringer og verdier har gått i arv gjennom historiene våre.
Vi tilbyr kurs i verdibasert salg for bedrifter. Målsettingen for kurset er å gi deltakerne en grunnleggende forståelse for salg som en kommunikasjonsform med formål å gi kunden verdi på egne betingelser.
Vi tilbyr kurs om å overvinne sceneskrekk og prestasjonsangst for bedrifter. Pulsen stiger, knærne skjelver, stemmen dirrer og det kjennes som om det meste er ute av kontroll. Følelsen er gjenkjennelig for mange av oss. Selv store skuespillere lider til tider av sceneskrekk, så fortvil ikke.
VINC fokus på visuelle presentasjoner og presentasjonsevner! Få en innledning i bruk av non-verbale virkemidler som optimaliserer ditt budskap og fremtreden under din presentasjon.
Vi tilbyr fagbrev reservedelsfaget - teori til fagprøven. Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som nettbasert undervisning. Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse.
Vi tilbyr fagbrev i salgsfaget - teori til fagprøven som virtuelt klasserom. Har du lang erfaring innen kontor, administrasjon, eller service og ønsker å få dokumentert hva du kan? Det er aldri for sent å få papirer på kompetansen din. Teori til fagprøven er første steg på veien.
Vi tilbyr fagskole om kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.
Vi tilbyr introduksjonskurs i salg som virtuelt klasserom. Dette kurset kan du melde deg på uansett hvor du bor i Norge. Kurset er er i virtuelt klasserom, så du trenger en pc med lyd / kamera og et stabilt internett. Kurset er for deg som har liten eller ingen erfaring fra før innen salg.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr kurs om MoTo presentasjonsteknikk. Trenger du å bli tryggere til å stå foran en forsamling å holde en presentasjon? På dette kurset trener vi på hvordan du skal fremstå trygg og engasjert med grunnleggende presentasjonsteknikk og tips til å beherske nervøsitet og kroppsspråk.
Vi tilbyr kurs om nyansatt i varehandel del 1 som virtuelt klasserom. Er du ny, eller en mer erfaren butikkansatt som ønsker å utvikle deg innenfor handel- og salgsarbeid men ikke jobbet så lenge at du kan ta fagbrevet som praksiskandidat enda? Da er dette kurset for deg.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og personlighet. Har du tenkt over at personligheten din påvirker måten du kommuniserer på? Dette er et kurs i bevisstgjøring av din egen og andres personlighet og hvordan dette påvirker kommunikasjonen din.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk og konseptuelle salg. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.
Vi tilbyr kurs i forhandlingsteknikk for bedrifter. Lær å bruke solide teknikker for kommunikasjon, forhandling, salg og overbevisning. Kurset inkluderer også bruk av kroppsspråk. Bli bevisst på hvordan andre kan oppfatte deg og få effektive verktøy for å kunne påvirke og overbevise bedre.
Kundeservice har blitt en av bedriftens viktigste suksesskriteria. Bommer man på dette, skades både omdømmet og fremtidig salg. Profesjonaliteten bedømmes gjerne ut fra kundeservicen bedriften yter. I dag krever kunden god kundeservice i alle ledd.
Vi tilbyr kurs om relasjonsbygging. Lær å bygge relasjoner, oppnå tillit og troverdighet. Gjennom gode teknikker og verktøy lærer du hvordan du skal kommunisere og handle. Gode relasjoner gir mer arbeidsglede og gjør at den enkelte strekker seg lengre enn ellers.
Vi tilbyr kurs om forhandlingsteknikk. Forhandlinger er verktøyet man bruker for å oppnå det man ønsker fra de personer / bedrifter som er i stand til å oppfylle ønsket. En viktig del av forhandlinger er drøftelser og forberedelser som finner sted før det inngås en avtale.
Vi tilbyr kurs om hvordan håndtere nervøsitet. Dette er et innføringskurs i presentasjonsteknikk. Du vil få hjelp og trening i å håndtere usikkerhet og spenninger, samtidig som du vil lære grunnleggende teknikker for å holde en god presentasjon.
Vi tilbyr individuell coaching i presentasjonsteknikk. Coachen vil være tilstede blant tilhørerne, og observere hva som fungerer bra, og hva som kan fungere bedre i forhold til innhold og din personlige framføring.
Vi tilbyr kurs om praktisk retorikk for viderekomne. I næringslivet er god kommunikasjons en avgjørende suksessfaktor. Kunsten å overbevise og engasjere er alltid en etterspurt kompetanse. En kompetanse som stadig må fornyes og utfordres.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om presentasjonsteknikk for bedrifter. Hvordan glede seg til å snakke foran en forsamling? Hvordan bli en trygg og dyktig kommunikator? Det begynner med deg selv. Bli deg selv bevisst. Få personlig erfaring og faglig kunnskap.
Vi tilbyr kurs om retorikk for kvinner. Opplever du i visse sammenhenger at det er vanskelig for deg å ta ordet? Ønsker du å kommunisere tydeligere, bli tryggere og få større gjennomslag for dine ideer? På kurset lærer du deg grunnleggende presentasjonsteknikk.
Vi tilbyr grunnkurs i retorikk. Dette kurset gir deg en innføring i de klassiske retoriske virkemidlene for å vite hvordan du kan spisse og forenkle ditt budskap, styrke din gjennomslagskraft og øke din troverdighet.
kommer
Hvordan kan en vanlig norsk bedrift 5 doble salgseffektiviteten på under 3 måneder? Hvis dere er en bedrift som er avhengig av å møte kunden ansikt til ansikt for å gjennomføre en salgsprosess er dette mulig. Utfordringen er å overvinne en psykologisk barriere av teknologisk og vanemessig art.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert e-handler som onlinekurs. I utdanningen Sertifisert E-handler Grunnleggende, lærer du hvordan du starter din egen e-handel, hva du bør tenke på og hvordan du får virksomheten din i gang.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert Key Account Manager som onlinekurs. Key Account Manager er utdanningen for deg som ønsker å utvikle deg i ditt salgsarbeid og jobbe som Key Account Manager hvor du har ansvar for bedriftens nøkkelkunder.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert kommunikator som onlinekurs. Er det på tide for deg å bli en skarp kommunikator? Utdanningen vil gi deg det grunnleggende innen kommunikasjon og gjøre deg skarp på å lage ulike kommunikasjonsplaner og strategier for å drive kommunikativt arbeid.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert markedsføringsassistent som onlinekurs. En markedsføringsassistent må være grundig, kreativ og trives med å kommunisere både internt og eksternt.
Vi tilbyr utdanning som sertifisert resepsjonist som onlinekurs. Vil du bli den beste resepsjonisten på markedet? Eller er du allerede en, men ønsker å finjustere kunnskapen din?
Vi tilbyr utdanning som sertifisert salgssjef som onlinekurs. I din rolle som salgssjef handler det om å være en leder som mestrer alle utfordringer og muligheter ved ledelse. I din rolle må du forstå viktigheten av å bygge sterke og bærekraftige relasjoner og tillit til både ansatte og kunder.