Vi gjør oppmerksom på at og Lederkurs for nye ledere har egne kategorier. Ta kontakt hvis du ikke finner noe som passer for deg.
Vi tilbyr mesterutdanning i bedriftsledelse. Har du fag- eller svennebrev i et godkjent mesterfag? Ønsker du å starte for deg selv eller få en ledende stilling? Et mesterbrev kan være løsningen! Gi deg selv et forsprang, bli mester!
Grunnkurs i praktisk ledelse. Det er en stor endring å gå fra medarbeider til leder, og vi gir deg kunnskap og verktøy som hjelper deg i hverdagen.
Vi tilbyr praktisk rettet mellomlederutdaning. Mellomlederutdanningen omfatter 12 særdeles relevante fagtemaer både for dem som står i en lederstilling og alle som Ønsker å bli ledere.
Vi tilbyr nettkurs i praktisk HR-ledelse. Praktisk HR-ledelse, eller Human Resource Management (HRM), er et omfattende samlebegrep for en rekke oppgaver og aktiviteter. HR-ledelse handler om organisasjonens samlede arbeid med å planlegge, anskaffe, utvikle, anvende og avvikle menneskelige ressurser.
Vi tilbyr kurs i prosjektledelse. Modulbasert mellomlederutdanning på høyskolenivå, et praktisk rettet kurs. Et tilbud i samarbeid mellom KLM-Lahnstein as og Universitetet i Agder. Mulighet for videreføring til studiepoeng i universitets-/høyskolesystemet.
Vi tilbyr kurs i lederutvikling. Fokus på virksomheten - mål og retning. Ledertrening er ikke hvilken som helst trening for ledere, men en trening som er spesifikk for ditt lederteam!
Som leder er det er lett å tro at medarbeiderne dine er utfordringen, men den virkelige utfordringen er at de mangler klarhet i hvilket mål de har, hvilke prioriterte handlinger som fører til målet, og en struktur som holder de konstant på sporet.
Vi tilbyr digitalt kurs i NS-EN ISO 56002 - Innovasjonsledelse. Bedrifter som lykkes over tid med innovasjoner, har ofte god orden og struktur. Standarden for innovasjonsledelse, ISO 56002, er til god hjelp for virksomheter som ønsker å jobbe systematisk med ledelse av innovasjonsprosesser.
Møteledelse handler om å lede møter på en god måte, slik at alle føler seg hørt, inkludert og involvert. Det handler om å formidle hva møtet dreier seg om, hva man skal skape og hva man skal oppnå. Det handler om å engasjere, bygge tillit, styre diskusjoner, skape fremdrift og ta beslutninger.