Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Vi tilbyr onlinekurs om smidig - introduksjon, hva er smidig og hvorfor jobbe mer smidig. Verden endrer seg så raskt at det kan være vanskelig å henge med. Hvordan kan en virksomhet tilpasse seg nye markedssituasjoner, møte nye utfordringer, utnytte nye muligheter. Hvordan kan du bidra til dette?
Vi tilbyr kurs i lederutvikling - Power Pack for bedrifter. Kurset er en kraftpakke i sentrale ferdigheter og kunnskap for ledere. Workshoppen består av 5 viktige emner i en ledershverdag
Vi tilbyr praktisk lederkurs for salgsledere for bedrifter. Kurset gir salgsledere og mellomledere den teoretiske og praktiske tryggheten som kreves for å produsere gode resultater. Kurset er blanding av teori og praktiske oppgaver.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledertrening for bedrifter. Konflikter er ressurstappende, demoraliserende, kulturnedbrytende og reduserer produktivitet og konkurransekraft. Alle bedrifter opplever konflikter, forskjellen ligger i hvordan dere takler konfliktene.
Vi tilbyr kjemikaliekurs for ledere som nettbasert kurs. Her får du lære hvordan du utfører kartlegging, risikovurdering og lager en handlingsplan. Vi ser også på avfallsdeklarering og mye mer.
Vi tilbyr HMS opplæring for arbeidsgiver. Arbeidsgiver har ifølge arbeidsmiljølovens bestemmelser ansvar for at arbeidsmiljøet i virksomheten er fullt forsvarlig.
Make the most of your intern! This short course is aimed at small and medium-sized enterprises (SMEs) considering to host a foreign intern.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leder og talentutvikling. Kurset ser på læring og utvikling av mennesker fra et HR-perspektiv. Du vil få innføring i sentrale teorier innen leder- og talentutvikling med forankring i praktiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
Har du noen gang tenkt på hva som kreves for å bli en som andre virkelig lytter til? En som klarer å påvirke og overbevise andre? En som får gjennomslag for sine tanker og ideer? Det er faktisk ikke så vanskelig, hvis du vet hvilke strenger du bør spille på.