Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
De fleste viktige beslutninger krever et strukturert rammeverk: intuisjon er ikke nok i seg selv og kan lede til feilinvesteringer, særlig når beslutningen er under usikkerhet. Med økt grad av kompleksitet kan beslutninger i tillegg bli enda mer krevende.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Vi tilbyr onlinekurs i bedriftsstigen - ledelse for bedriftseiere. Ressursorientert organisasjonsutviklende ledelse og teamwork. Få full kontroll i ditt eget liv med Mentora-programmet.
Ønsker du bedre oversikt, kontroll og mer effektiv kommunikasjon og samhandling i bedriftens prosjekter? I dette kurset viser vi deg hvordan alle i prosjektteamet kan få en enklere og mer effektiv prosjekthverdag ved å ta i bruk Teams som prosjektverktøy.
Vi tilbyr bedriftsinternt kurs i konflikthåndtering for ledere. Opplever du fastlåste situasjoner og vedvarende gnisninger på arbeidsplassen? Konflikter er en kilde til økt sykefravær, turnover, og produktivitetslekkasjer, som koster norske bedrifter store beløp hvert år.
Vi tilbyr skreddersydd foredrag eller seminar for bedrifter om selvledelse og stressmestring. Thomas har lang erfaring som foredragsholder og holder foredrag på en lærerik, inspirerende og morsom måte som gjør at gjenkjennelsesfaktoren er stor.
We offer provide course about: Help! I just became an Engineering Manager. If you recently transitioned from an engineering role to a people manager, you may be struggling with the psychological shift that comes with pivoting your focus from computer science to people science.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, ledertrening for bedrifter. Konflikter er ressurstappende, demoraliserende, kulturnedbrytende og reduserer produktivitet og konkurransekraft. Alle bedrifter opplever konflikter, forskjellen ligger i hvordan dere takler konfliktene.