Vi gjør oppmerksom på at kurs i Lederkurs og lederutvikling og Lederstiler og lederroller har egne kategorier.
Målsetting med kurset er at du skal få en grunninnføring for å bli i stand til å etablere, implementere og vedlikeholde et ledelsesystem for kvalitet i henhold til NS-EN ISO 9001:2015 Ledelsesystemer for kvalitet - krav og veiledning om bruk.
Målsettingen med kurset er at du skal få en grunninnføring for å bli i stand til å etablere, implementere og vedlikeholde et ledelsesystem for miljø i henhold til NS-EN ISO 14001:2015 Ledelsesystemer for miljø - krav og veiledning om bruk.
Vi tilbyr onlinekurs om smidig - introduksjon, hva er smidig og hvorfor jobbe mer smidig. Verden endrer seg så raskt at det kan være vanskelig å henge med. Hvordan kan en virksomhet tilpasse seg nye markedssituasjoner, møte nye utfordringer, utnytte nye muligheter. Hvordan kan du bidra til dette?
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen for bedrifter. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr lederkurs i medarbeidersamtalen som webinar. Kurs i medarbeidersamtale er et viktig verktøy for å utvikle ansatte og arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs i positiv ledelse for bedrifter. Hvordan legge til rette for at medarbeidere får bruke sine sterke sider på jobb og dermed øke motivasjon og arbeidsprestasjoner - Hvordan tilpasse lederstil til hver enkelt medarbeider.
Vi tilbyr kurs i selvledelse & tidsstyring med variert undervisning, samtaler og oppgaver for bedrifter. Ta kontroll over tiden, bli mer effektiv til å lede deg selv.
Vi tilbyr nettbasert kurs i leder og talentutvikling. Kurset ser på læring og utvikling av mennesker fra et HR-perspektiv. Du vil få innføring i sentrale teorier innen leder- og talentutvikling med forankring i praktiske problemstillinger.
Vi tilbyr nettbasert kurs i salgsledelse. Kurset vil lære deg om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, utvikling av salgsstrategi og å lede og evaluere en salgsstyrke.
Vi tilbyr nettbasert kurs i serviceledelse som gir innsikt i service som logikk. Det legges særlig vekt på å forstå de markedsføringsmessige mulighetene og utfordringene som ligger i servicemøtet.
De fleste viktige beslutninger krever et strukturert rammeverk: intuisjon er ikke nok i seg selv og kan lede til feilinvesteringer, særlig når beslutningen er under usikkerhet. Med økt grad av kompleksitet kan beslutninger i tillegg bli enda mer krevende.
Vi tilbyr onlinekurs om digital strategi for ledere. Strategiske tilnærminger og implikasjoner av valg av digitale kanaler. Bli en digital leder. Bruk data og analyse til å fatte beslutninger og få den nødvendige innsikten til å forme strategier og kommunikasjon med dagens verktøy i sosiale medier.
Vi tilbyr kurs i Agil prosjektledelse som e-læring. Prosjekter kan være veldig forskjellige i størrelse og kompleksitet. Det er derfor naturlig at også prosjektledelsestilnærmingen er forskjellig og tilpasset prosjektets utfordringer.
Vi tilbyr kurs i lederskolen - kunsten å lykkes som leder som e-læring. Hva kan du som er ny som leder arbeide med for å bli trygg i din rolle som leder? Og hva kan du som allerede er leder arbeide med for å bli en stadig bedre leder?