I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Hvilke koder må knekkes for arbeidssøkere? Grunnleggende kommunikasjon for studenter som søker jobb! Kurset i effektive stillingsannonser gir en konkrete verktøykasse som gjør at bedriftens ansatte skriver bedre stillingsannonser.
Vi tilbyr kur i Intervjuteknikk. Effektiv intervjuteknikk som sikrer gode kandidatopplevelser. Kurset i seleksjon og intervjuteknikk tar for seg grunnleggende intervjuteknikk, inkludert jobbanalysen og andre deler av seleksjonsprosessen.
Vi tilbyr kurset Å bygge tillit i digitale intervjuer - Video. Hvordan bygger du tillit i digitale intervjuer? Dette minikurset går gjennom grunnleggende forhold som sikrer at du kan bygge best mulig relasjon med andre i et digitalt intervju.
I Aider er vi stolte av å tilby skreddersydde kurs og workshops innen HR, spesielt innen kultur, strategi og verdier, skreddersydd for å møte unike behov i hver bedrift.
Vi tilbyr BAS-kurs- Bedriftsinternt. Kurset skal hjelpe deltakerne til å kunne mestre rollen som BAS. Bruk av KPI’er (Key Performance Indicator) er et begrep som mange virksomheter bruker.
Vi tilbyr kurs i bærekraftig kommunikasjon og samhandling for bedrifter. Hvordan skape og vedlikeholde en bærekraftig kommunikasjon og samhandling? Å gå fra silotankegang til samhandling og helhetstenkning er hovedfokus for dette kurset.
Vi tilbyr foredrag om kommunikasjon. Gi dere selv et løft gjennom inspirasjonsforedrag om kommunikasjon. Kommunikasjon handler om å forstå og bli forstått. Communicare betyr noe så enkelt som å «gjøre felles». Så enkelt, så vanskelig, så gøy!
Vi tilbyr kurs om kommunikasjonens magi for bedrifter. Hvor bevisst er du på din egen kommunikasjon? Hvordan ville det være å kunne kommunisere enda bedre, også i de vanskelige samtalene?
Vi tilbyr kurs i presentasjonsteknikk for bedrifter. Målsettingen er at man skal bli bedre i å forberede og gjennomføre undervisning med vekt på pedagogiske prinsipper, samt erfare dette i praksis gjennom å gjennomføre en presentasjon med evaluering i etterkant av erfarne instruktører.
Asana er et skybasert prosjektplanleggingsverktøy rettet mot bedrifter. Asana ble opprettet i 2008 av Facebooks medgrunnlegger Dustin Moskovits og programvareingeniør Justin Rosenstein. Formålet, å effektivisere kommunikasjonen mellom ansatte i store og små bedrifter. Dette skulle de oppnå ved å gi
Presentasjonsteknikk handler om å formidle på en engasjerende, pedagogisk og effektiv måte, slik at du får frem ditt budskap og blir forstått, enten du står foran en forsamling, holder en tale i et bryllup, eller deltar i et møte.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr nettkurs om sosial manipulering i digital kommunikasjon. I en verden stadig mer drevet av digital kommunikasjon, er vi alle potensielle mål for påvirkere som ønsker å manipulere oss for å få tilgang til våre data eller påvirke våre handlinger.
Vi tilbyr kurs om tegn til tale som virtuell undervisning. For mennesker som har språk eller kommunikasjonsvansker, enten de er barn, unge eller voksne er det avgjørende å legge til rette for et godt språkmiljø.
Vi tilbyr kurs om bedre kommunikasjon på arbeidsplassen for bedrifter. Bedre kommunikasjon på arbeidsplassen er et bedriftsinternt kurs med fokus på at ulike mennesker kommuniserer på forskjellige måter.
Vi tilbyr bedriftsinternt kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.