I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Digital formidling på 1-2-3 (online) gir deg en effektiv innføring i å presentere på skjerm og digitale flater. Instruktører er Siri Lill Mannes og Arne Møller.
SpeakLab Pro DIGITAL (online) tar for seg effektive teknikker for god kommunikasjon, både fysisk og på digitale plattformer. Instruktører er Siri Lill Mannes og Arne Møller.
SpeakLab Intro er en innføring i EKTE kommunikasjon, og hvordan du blir en god formidler. Vi går trinn for trinn gjennom hvordan du bygger opp en god presentasjon. Kurset er teoribasert med enkle praktiske øvelser.
Vi tilbyr introkurs i kommunikasjon for bedrifter. Dette en innføring i EKTE kommunikasjon, og hvordan du blir en god formidler. Vi går trinn for trinn gjennom hvordan du bygger opp en god presentasjon. Kurset er teoribasert med enkle praktiske øvelser.
Vi tilbyr SpeakLab pro for bedrifter. Et to-dagers kurs som tar for seg effektive teknikker for god kommunikasjon. Du får et unikt og systematisk treningsopplegg, som kombinerer kunnskap fra journalistikk, stemmeforskning, bevegelses lære, dramaturgi og toppidrett.
Trenger du oversikt over konfliktsituasjonen og hva som bør gjøres videre i prosessen? Ved å analysere konflikten i Nøgd vil refleksjoner og tips være til stor nytte slik at prosessen blir god og oversiktlig for alle parter - alt i en endelig rapport.
Semje Software tilbyr samarbeid med konsulenter og bedriftshelse-tjenester som ønsker å effektivisere og kvalitetssikre de prosesser som knytter seg til konflikthåndtering på vegne av egne kunder.
Vi tilbyr nettbasert kurs i praktisk og kunnskapsbasert konflikthåndtering i organisasjoner. Kurset vil gi deg nyeste innsikter fra praksis og forskning knyttet til hvordan etablere beste praksis i møte med ulike konflikttyper.
Opplevelsen av en konflikt kan se ulikt ut avhengig av rolle og ståsted. Leder og ansatt profiler gir sannferdige oversikter over hvordan konflikter oppleves og kan gi verdifull informasjon i forhold til hvordan en selv påvirkes av denne.
Vi tilbyr webinar om den profesjonelle samtalen. Gode kommunikasjonsferdigheter er det viktigste verktøyet man kan ha som leder og spesielt i de vanskelige og krevende samtalene. Bergestuen er en av forfatterne av boken og metodikken “den profesjonelle samtalen.
Vi tilbyr webinar om interkulturell kommunikasjon. Den etterspurte tolken, statsviteren og foredragsholderen Milica Javdan arrangerer interaktivt webinar om interkulturell kommunikasjon.
Vi tilbyr kurs om styrketrening i kommunikasjon som webinar. Klok mellommenneskelig kommunikasjon er ikke så enkelt som man tror fordi vi har forskjellige måter å kommunisere på. Men, det er fullt mulig å lære seg å justere kommunikasjonen etter mottaker.
Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.
TISIP har lang erfaring fra praktisk, teoretisk og anvendt e-læring. Kursholder Svend Andreas Horgen er kjent over hele landet som en dyktig kursholder. Horgen har gjennom en årrekke holdt en rekke kurs, seminarer, foredrag og er også faglærer i to fag om IKT i undervisning ved Høgskolen i Trøndelag
Vi tilbyr kurs om å lage nyhetsbrev som webinar. Kommunikasjon med kundene dine er nøkkelen til varige relasjoner. Nyhetsbrev er ikke bare en mail i en innboks. Nyhetsbrev som jobber sammen med adresselister og mot målgrupper kan være den oppfølgingen som får kunden til å handle.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr nettkurs om sosial manipulering i digital kommunikasjon. I en verden stadig mer drevet av digital kommunikasjon, er vi alle potensielle mål for påvirkere som ønsker å manipulere oss for å få tilgang til våre data eller påvirke våre handlinger.
Vi tilbyr kurs om tegn til tale som virtuell undervisning. For mennesker som har språk eller kommunikasjonsvansker, enten de er barn, unge eller voksne er det avgjørende å legge til rette for et godt språkmiljø.
Vi tilbyr nettbasert kurs om kommunikasjon i ledelse. Programmet bygger på de gjennomtestede hemmelighetene i Ken Blanchards bok The New One Minute Manager og introduserer samtalene og ferdighetene som nye ledere trenger for å raskt oppnå suksess samt bygge positive relasjoner med teamene sine.