I kategorien kommunikasjon finner du kurs og opplæring innen kommunikasjon og samhandling i hele landet. Gode kommunikasjonsferdigheter er i mange situasjoner avgjørende om man skal lykkes i arbeidslivet, eller i privatlivet for den saks skyld. Et kurs i kommunikasjon kan hjelpe med å få frem det beste i deg slik at du lykkes bedre, uansett arena. Vi gjør oppmerksom på at du finner egne kategorier for Konflikthåndteringskurs, Kurs i presentasjonsteknikk og Coachingkurs i kommunikasjon. Finner du ikke kurset du leter etter tar du bare kontakt med oss, så finner vi det for deg.
Vi tilbyr kommunikasjonskurs for par. I noen tilfeller er det en dårlig og en bra person i et forhold som går i stykker, men erfaringsmessig er det for det meste to bra mennesker som ikke får det til, og veldig ofte er det kommunikasjonen som er grunnen.
Hvilke koder må knekkes for arbeidssøkere? Grunnleggende kommunikasjon for studenter som søker jobb! Kurset i effektive stillingsannonser gir en konkrete verktøykasse som gjør at bedriftens ansatte skriver bedre stillingsannonser.
Vi tilbyr kur i Intervjuteknikk. Effektiv intervjuteknikk som sikrer gode kandidatopplevelser. Kurset i seleksjon og intervjuteknikk tar for seg grunnleggende intervjuteknikk, inkludert jobbanalysen og andre deler av seleksjonsprosessen.
Vi tilbyr kurset Å bygge tillit i digitale intervjuer - Video. Hvordan bygger du tillit i digitale intervjuer? Dette minikurset går gjennom grunnleggende forhold som sikrer at du kan bygge best mulig relasjon med andre i et digitalt intervju.
Vi tilbyr kurs i bærekraftig kommunikasjon og samhandling for bedrifter. Hvordan skape og vedlikeholde en bærekraftig kommunikasjon og samhandling? Å gå fra silotankegang til samhandling og helhetstenkning er hovedfokus for dette kurset.
Vi tilbyr foredrag om kommunikasjon. Gi dere selv et løft gjennom inspirasjonsforedrag om kommunikasjon. Kommunikasjon handler om å forstå og bli forstått. Communicare betyr noe så enkelt som å «gjøre felles». Så enkelt, så vanskelig, så gøy!
Vi tilbyr kurs om kommunikasjonens magi for bedrifter. Hvor bevisst er du på din egen kommunikasjon? Hvordan ville det være å kunne kommunisere enda bedre, også i de vanskelige samtalene?
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon. Selv om vi alle kommuniserer fra fødsel til grav, vet vi jo at alle ikke er like flinke til dette. Å kommunisere godt er heller ikke lett å lære.
Vi tilbyr nettbasert studie om kommunikasjon i prosjekt. Bli mer bevisst på egen kommunikasjon og få begreper å bruke på veien til bedre og mer bevisst kommunikasjon i prosjekter.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling APO3002 (LK06). Dette faget har fokus på tilpasset informasjon og veiledning. Du vil lære mer om ulike kommunikasjonsteknikker, service og samhandling med både kunder, kolleger og andre fagpersoner.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling BUA2006 (LK20). Kommunikasjon og samhandling er et av de tre programfagene på BUA Vg2. Innholdet i dette programfaget er helt nytt, og det er laget i tråd med fagfornyelsen.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling HSE3002 Vg3 (LK06). Dette programfaget er et av de obligatoriske emnene i helsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling TAN3002 (LK06). Dette programfaget tilhører tannhelsesekretær Vg3, men kan også kjøpes separat. Faget tar for seg hvordan man som tannhelsesekretær skal utøve profesjonalitet ovenfor pasienter, pårørende og kollegaer.
Vi tilbyr nettbasert studie i kommunikasjon og samhandling Vg1 HSF1007 (LK20). Dette programfaget handler om møte og samhandling mellom mennesker - uavhengig av kultur, alder og livssituasjoner.
Trenger du oversikt over konfliktsituasjonen og hva som bør gjøres videre i prosessen? Ved å analysere konflikten i Nøgd vil refleksjoner og tips være til stor nytte slik at prosessen blir god og oversiktlig for alle parter - alt i en endelig rapport.
Semje Software tilbyr samarbeid med konsulenter og bedriftshelse-tjenester som ønsker å effektivisere og kvalitetssikre de prosesser som knytter seg til konflikthåndtering på vegne av egne kunder.
Vi tilbyr nettbasert kurs i praktisk og kunnskapsbasert konflikthåndtering i organisasjoner. Kurset vil gi deg nyeste innsikter fra praksis og forskning knyttet til hvordan etablere beste praksis i møte med ulike konflikttyper.
Opplevelsen av en konflikt kan se ulikt ut avhengig av rolle og ståsted. Leder og ansatt profiler gir sannferdige oversikter over hvordan konflikter oppleves og kan gi verdifull informasjon i forhold til hvordan en selv påvirkes av denne.
Dialogkompetanse skreddersyr E-læring for bedrifter, kundesenter, HR- og salgsavdelinger. Vi har 11 års erfaring, der dialogen med kunder er sentralt. Vi skaper teori, videoer, animasjoner, kunnskapstest, quiz og kursbevis. E-læringsplattformen er utviklet for både norsk, svensk, dansk og engelsk.
Å bli en ansvarlig og proaktiv medarbeider krever at vi finner roller og funksjoner i organisasjonen som utløser vår egen motivasjon og viljestyrke. Ved at jeg blir bevisst på hva som motiverer meg, vil jeg styrke min egen yrkesrolle.
Vi tilbyr 90 minutters kurs om meg selv under press på Skype. De fleste av oss handler uten å tenke og vi gjør ofte det vi er vant til.
Vi tilbyr kurs om kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr nettkurs om sosial manipulering i digital kommunikasjon. I en verden stadig mer drevet av digital kommunikasjon, er vi alle potensielle mål for påvirkere som ønsker å manipulere oss for å få tilgang til våre data eller påvirke våre handlinger.
Vi tilbyr kurs om tegn til tale som virtuell undervisning. For mennesker som har språk eller kommunikasjonsvansker, enten de er barn, unge eller voksne er det avgjørende å legge til rette for et godt språkmiljø.