Klar og tydelig kommunikasjon er viktig enten man skriver for print eller web. Selv om mange av de samme reglene gjelder for begge utrykksformer finnes det også egne teknikker og derfor også kurs innenfor de mange forskjellige stilartene. Her finner du kurs i alle former for journalistikk eller kommunikasjon på web.
Ser du etter et kurs i markedsføring på sosiale medier? I dette kurset om sosiale medier tar Kristian Thomassen (Falk Media) deg med dypt til verks og ser på hva sosiale medier egentlig er. Hvordan må du tenke på sosiale medier for å oppnå suksess for din bedrift?
Ønsker du å utforske kunst gjennom tekst, kanskje du allerede jobber med tekst og brenner etter å utvikle deg i nye retninger eller er du kunstner på leting etter ideer til å sette ord på din egen eller andres kunst? Da er dette skrivekunst-kurset med forfatter Caroline Ugelstad Elnæs for deg!
Gjennom lekende øvelser utforsker vi språket og maler bilder med ord. Jeg gir deg verktøyene du trenger – noen av de språklige virkemidlene og teknikkene som får teksten til å puste og leve. Opplev skrivegleden i en kreativ, trygg og applauderende atmosfære.
Vi tilbyr nettbasert studie om digital markedsføring. Dette kurset består av pakkene Google, SoMe og Webutvikling. Google - digital markedsføring, er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.
Vi tilbyr nettbasert studie om digitalt lederskap og selvledelse. Digitalt lederskap og selvledelse har som formål å gjøre deg som leder for mindre og større teams, bedrifter og organisasjoner klar for å jobbe med mennesker online.
Vi tilbyr nettbasert studie om google - digital markedsføring. Google har en rekke verktøy som er helt sentrale i arbeidet med digital markedsføring. I dette kurset lærer du hvordan noen av de viktigste av disse brukes.
Vi tilbyr nettbasert studie om SoMe - digital markedsføring. SoMe - digital markedsføring er en pakke videokurs laget spesielt for deg som ønsker å lære hvordan man kan benytte sosiale medier i markedsføringsarbeidet.
Vi tilbyr nettbasert studie i webutvikling - digital markedsføring. Websiden er gjerne hjertet i enhver virksomhets digitale markedsføringsstrategi, og i dette kurset lærer du hvordan du raskt og enkelt kan etablere en attraktiv og synlig tilstedeværelse på nettet.
Growth Hacking Course - With Personal Coaching. Interactive Online Classroom Training Become a certified growth marketer. Build technical, data-driven, behavioural psychology & marketing skills to grow businesses and solve user needs.
Growth Hacking Power Session - webinar. This is a brief but information-packed power session covering the process, mindset and tools that will help you on your journey towards a more consumer-centric, experiment and data-driven organisation.
Growth Marketing Crash Course. Interactive Online Classroom Training. Leading online training to equip you with the skills, tools, techniques & mindset required to rapidly grow products & businesses.
How to Navigate A Quarter Life Crisis - webinar.By the end of this workshop,you will feel like a weight has been lifted.Not only will you know how to navigate yourself out of a QLC, but you’ll be equipped with an internal compass that will navigate you out of any future crisis
For å være synlige på internett, og vise faglig ekspertise, bør bedrifter publisere artikler jevnlig. Samtidig er det viktig at alle innlegg er skrevet på en måte som tar hensyn til algoritmene i søkemotorene.På dette kurset lærer du hvordan det kan gjøres.
Vi tilbyr kurs i digital workshopledelse - webinar. Ønsker du å skape engasjerende og effektive digitale workshops? I dette kurset gir vi deg et innblikk i hvordan du leder og gjennomfører din digitale workshop på en motiverende og inspirerende måte, og styrer mot å oppnå hensikten med møtet.
Vi tilbyr kurs i lede virtuelt - virtuelt klasserom med instruktør. 3 samlinger på 2 timer virtuelt, instruktørledet kurs som lærer ledere hvordan man skal lede virtuelt med temaer som oppmerksomhet og tilstedeværelse, distanseledelse, teknologi, struktur, oppfølging og målsetting.