Digital strategi



Kursarrangør: IGM
Sted: Oslo, Epicenter
Oslo
Kursadresse: Edvard Storms gate 2, 0166 Oslo (kart)
Type:Åpent kurs / gruppeundervisning
Studie / yrkesutdanning
Undervisningstid: kl 09:00 - 15:00
Varighet: 1 dag
Pris: 3.800
Neste kurs: 13.05.2024 | Vis alle kursdatoer

Vi tilbyr kurs om digital strategi. Lær deg elementene i en god strategi på nett. En digital strategi er en langsiktig plan som gir økt verdi både for virksomheten og kunden ved hjelp av digitale kanaler.

Innhold:
Etter kurset skal du forstå hvilke forhold som er viktige i grensesnittet mellom brukeres behov og bedriftens mål med den digitale satsingen.

Agenda:
• Forretningsmål
• Mål og virkemidler
• Målgrupper og kundesegmenter
• Prioritering av innhold
• Kundereisen
• Kartlegging av hvor virksomheten er i dag
• Verktøy og maler for strategi i de ulike kanalene
• Plan for markedsføringen
• Plan for implementering

Kursholder: Eline Garmaker

Eline Garmaker er markedssjef hos IGM med ansvar for høgskolestudier innen digital markedsføring. Eline har sine røtter i reklamebransjen innen AD, tekst og design og har stått for flere navneendringer og rebrandinger i Norge. Hovedstyrken er konsept med visuell og strategisk kommunikasjon på alle flater. Eline er idérik, effektiv og erfaren med store merkevarer som Freia, Maarud, Oreo, Bluegarden, Selbu blå, Oslo Kommune, Oluf Lorentzen, Statoil, Comfort, Astra Zeneca, Allkopi NetPrint, Block Watne og Hellanor mm. Utgitt skribent i bla. Dagsavisen, Legetidsskriftet og VG mm.

Målgruppe for kurset:
Kurset passer for deg som ønsker å få innsikt i vellykkede fremgangsmåter for digitale medier, og samtidig ivareta virksomhetens mål og brukernes behov på best mulig måte.