I kategorien medarbeider og medarbeidersamtale finner du kurs i behandling og inkludering av medarbeidere. Kurs i medarbeidersamtaler fokuserer gjerne på hvordan denne samtalen kan brukes som ledd i å skape forandringer/forbedringer og eventuelt øke prestasjonene hos den enkelte ansatte og for bedriften som helhet. God medarbeiderutvikling kan være avgjørende for å holde en stabil og kompetent arbeidsstyrke.
Hvordan gjennomføre en vanskelig samtale slik at arbeidsmiljøet utvikles positivt? Noen lederoppgaver gruer du deg skikkelig til. "Den vanskelige samtalen" hvor du konfronterer en medarbeider med kritikkverdige forhold, er kanskje den mest ubehagelige jobben av alle.
Vi tilbyr kurs om medarbeider- og egenutvikling - sertifisering Everything DiSC. Ønsker du å skape mer effektive relasjoner? Øk innsikten og forståelsen for din egen og andres atferd på arbeidsplassen. Du vil forstå og sette pris på personene du samarbeider med på en ny måte.
Er du fersk i rollen som leder eller trenger du oppfriskning og fornyet inspirasjon? Å være ny som leder betyr ofte at du skal lede dine tidligere kollegaer, noe som kan by på ekstra utfordringer.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen - avdekke årsaker og forebygge når forventningene til arbeidstaker ikke innfris. Kurset skal gjøre deltakerne tryggere på forberedelse til og systematisering og formalisering av vanskelige samtaler.
Slik håndterer du utfordrende personalsamtaler og møter kompliserte situasjoner på en tydelig og profesjonell måte. Hvordan håndterer du utfordringer rundt konflikt og samarbeidsproblemer, lav arbeidsmoral eller uakseptabel væremåte?
God samhandling er avgjørende for å oppnå gode resultater i et arbeidsliv der stadig mer skjer i team, grupper og prosjekter. Kjernekvadranten er en enkel modell for personlig utvikling, økt selvinnsikt, forståelse for hvordan andre kan oppfatte deg og hvordan du spiller andre gode.
God samhandling er avgjørende for å oppnå gode resultater i et arbeidsliv der stadig mer skjer i team, grupper og prosjekter. God selvinnsikt og evne til å bruke denne til å forstå hvordan andre kan oppfatte deg, styrker og trygger deg i lederrollen.
Vi tilbyr kurs om den vanskelige samtalen for bedrifter. På dette kurset vil du få verktøy og trening i å mestre viktige og vanskelige samtaler. Du vil få innblikk i enkle metoder og lære deg hvordan du håndterer vanskelige situasjoner med større personlig trygghet og styrke.
Vi tilbyr workshop for team og medarbeidere
Er du leder og trenger mer kunnskap og informasjon om hvordan du skal håndtere ansattes forhold til rus og alkohol, er dette kurset for deg.
I dette kurset går vi igjennom de nye reglene i arbeidsmiljøloven som gjelder fra hhv. 1. januar 2024 og 1. juli 2024.