I kategorien konflikthåndtering finner du kurs og opplæring i hvordan man skal hanskes med konflikter og kommunikasjonsproblemer. Det finnes gjerne mange årsaker til en konflikt. Her vil det finnes kurs i grunnleggende teknikker for å avdekke problemer på et tidlig stadie, og for å håndtere de ulike mennesketyper i vanskelige situasjoner og konflikter. Vi gjør oppmerksom på at du finner en egen kategori for Kommunikasjonskurs.
Vi tilbyr kurs i arbeidsmiljøkonflikter, forebygging, forståelse og håndtering. Formålet med kurset er å gi konkrete og anvendbare kjøreregler og verktøy for å forebygge og håndtere konflikter.
Vi tilbyr kurs i debrief - en nødvendighet ved kritiske hendelser. Formålet er at kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og håndterer etterreaksjoner etter kriser eller konfliktfylte og truende situasjoner.
Vi tilbyr kurs i konflikthåndtering, vold og trusler. Bevisstgjøring rundt konflikthåndtering er nødvendig for å minimere risikoen for at vanskelige situasjoner ender opp med utøvelse av vold.
Vi tilbyr kurs om vanskelige personalsaker - juss og krav til saksbehandlingen. Formålet med kurset er å gjøre deltakerne tryggere på de juridiske spørsmålene som oppstår når man skal håndtere en vanskelig personalsak. Kurset har et løsningsorientert fokus.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering. Securitas’ konflikthåndteringskurs styrker evnen til å løse konflikter og bidrar til at ansatte i din bedrift bedre ivaretar egen og andres sikkerhet.
Vi tilbyr kurs om herske- og argumentasjonsteknikker. Hersketeknikker kan ødelegge trivsel og arbeidsmiljø - god kommunikasjon er nøkkelen. Har du noen ganger fått høre: «Kjære gode deg, nå vet du nok ikke helt hva du snakker om».
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen og ellers i livet! Lær konfliktdempende språk! Av og til kan vi alle bli oppfattet som vanskelige. Ofte skyldes det måten vi kommuniserer på.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering på arbeidsplassen som virtuelt klasserom. Målsettingen med kurset er å bevisstgjøre deltakeren på hvordan man håndterer, forebygger og forholder seg til konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr kurs om konflikthåndtering for bedrifter. Konflikter og aggressive personer i ditt arbeidsmiljø kan medføre både ubehag og usikkerhet for dine ansatte. Gjennom vårt kurs i konflikthåndtering blir du i stand til å forebygge og håndtere konfliktsituasjoner på en god måte.
Dette kurset skal gi læring og motivasjon til å forebygge konflikter på arbeidsplassen.
I dette kurset får du en innføring i hvordan du kan forstå hersketeknikker bedre.
Hvordan kan du håndtere konflikter i hverdagen? Kurset tar for seg mellommenneskelige konflikter på individ- og gruppenivå. Det gis eksempler som illustrerer hva konflikter skyldes, og hvordan de kan møtes.
Vi tilbyr onlinekurs om konflikter og vanskelige personalsaker. Du får kunnskap om lovverket og innføring i konflikthåndtering, som gjør deg i stand til å ta riktige beslutninger til å kunne løse konflikter på arbeidsplassen.
Vi tilbyr onlinekurs om profesjonell kundeservice og klagehåndtering. Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten! Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer.