I kategorien service og kundebehandling finner du kurs og opplæring i å gi din kunder den oppmerksomheten og servicen de fortjener. Alle vet at god service er viktig, men ikke alle er i like stor grad villige eller har den nødvendige kompetansen for å gjøre dette skikkelig. Hvordan får kunden positiv innstilling til oss? Hva er profesjonell kundebehandling? Hvordan forhindre gjennomtrekk av kunder? Hvordan øke omsetningen som resultat av den gode kundeservicen du gir? Ta kontakt med oss hvis du ikke finner kurs som passer for deg.
Vi tilbyr kurs i din dialog med kunde og kollegaer som nettkurs. Vi setter fokus på det interne samarbeidet på kontoret og samhandlingen med kunden.
Vi tilbyr nettkurs om hvordan bli kundens støttespiller. Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.
Vi tilbyr kurs i salg og service med arbeidsglede. Kursets formål er å øke selgerens mulighet til å gjøre en god jobb og dermed øke både omsetningen og bidra til et bedre arbeidsmiljø. Kurset er blanding av foredrag og praktiske workshop.
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr bransjeprogram i reiseliv - kundeservice og data. Kurset settes opp i virtuelt klasserom, det vil si at forelesningene foregår via opprettede klasserom i Teams, hvor hver enkelt deltaker logger seg på fra sin egen pc / Ipad for å følge undervisningen.
Vi tilbyr digital kompetanse for luftfarten (dag) som virtuelt klasserom. Jobber du som medarbeider innen luftfart og ønsker å heve din digitale kompetanse innen faget? Da anbefaler vi at du melder deg på dette kurset!
Vi tilbyr digital kompetanse for luftfarten (kveld) som virtuelt klasserom. Jobber du som medarbeider innen luftfart og ønsker å heve din digitale kompetanse innen faget? Da anbefaler vi at du melder deg på dette kurset!
Vi tilbyr fagbrev i salg, service og sikkerhet. Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og markedsføring? Eller har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg.
Vi tilbyr fagskole i kontor, salg og serviceledelse. Fagskoleutdanningen imøtekommer behov fra offentlig og privat sektor om ansatte med kontorfaglig kompetanse utover videregående skoles nivå.
Vi tilbyr kurs i kommunikasjon og kunderelasjoner som virtuelt klasserom. Jobber du med kunder og synes at det kan være utfordrende å takle kundehenvendelser eller den "vanskelige" kunden?
Vi tilbyr kurs i kundeservice reiseliv bransjeprogrammet som virtuelt klasserom. Kurset legger opp til dialogbasert undervisning. Deltakers erfaringer fra arbeidslivet vil bli vektlagt i undervisningen. Lærer legger opp til gruppearbeid, muntlig dialog, oppgaver og hjemmearbeid.
Har du mye arbeidserfaring, men mangler papirer på kunnskapene dine? Vi tilbyr opplæring for deg som ønsker å ta fagbrev i reservedelsfaget. Arbeidsmarkedet etterspør fagfolk. Med fagbrev har du flere muligheter, du kan få mer ansvar og høyere lønn.
Vi tilbyr studie om service og vertskap som nettbasert undervisning. Det å tilby god service og godt vertskap er alfa og omega for alle virksomheter som tar imot gjester.
Vi tilbyr kurs om service og vertskap som nettbasert undervisning. Ønsker du økt kompetanse innen service og vertskap slik at du kan skape gode opplevelser for besøkende? Da passer dette kurset deg.
Vi tilbyr nettbasert studie om serviceledelse. Å yte god service overfor andre mennesker, er noe alle bør- og kan, bli bedre på - som privatpersoner, som kundebehandlere og som ledere.
Servicelederskolen gir deg kunnskaper og ferdigheter som gjør deg i stand til å opptre tryggere som leder i en servicebedrift.
Vi tilbyr nettbasert kurs med enkeltsertifisering i kundeopplevelse (CX) på engelsk. Den som arbeider med kundeopplevelse (CX) i virksomheten, har et overordnet ansvar for kundens etterlatte inntrykk av virksomheten.
Noen er helt naturlig flinke til å snakke med andre. De har det rette toneleiet, de stiller de rette spørsmålene og de får lytterens oppmerksomhet. De fleste av oss må jobbe for det. Den gode nyheten er at alle kan få det til med litt trening
I bunnen av all god kundeservice må det ligge gode holdninger og verdier. Hvilken retning en samtale tar påvirkes mye av hvor godt du blir likt. Det må vi forstå og tilpasse oss.
Jeg synes motivasjon er ganske lett. Dessverre er det kortvarig og trenger stadig eksternt påfyll. Inspirasjon kommer innenfra. Dersom du gjør noe som gir deg mening og inspirerer deg vil motivasjon komme av seg selv.